terruggaan naar de window drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hoe ga ik terug naar mijn oude windows drivers? ik heb een spel, maar die deed het toen ik windows installeerde. nu heb ik dat spel al een tijd niet gespeeld. ondertussen heb ik een keer mijn videodriver moeten pdaten, anders werkte een ander spel niet, maar nu doet mijn ander spel het niet meer. iemand enig idee hoe je terug gaat naar de huidige windows driver?
 
systeemherstel zou je kunnen proberen.
 
hoi, bedankt voor de reactie

ik heb net gekeken, maar hij heeft alleen een systeemherstel van de afgelopen 2 dagen. snap ik ook niet. volgensmij bewaart hij maar van 2 dagen. zodra dag drie komt, verwijderd hij de laatste dag. aangezien het maanden geleden is toen ik de videodriver verving. kan ik met systeem herstel helaas niks beginnen.

ps: nu ik mijn vraag lees, is hij in de haast een beetje onduidelijk gesteld. hier volgt een kleine opheldering:

uru --> deed het in het begin
emergency 4 --> update videodriver nodig
uru --> geen video driver ondersteuning meer. (Ik heb met revo-uninstaller de hele uru eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. het enige wat ik krijg is een zwart beeld. het enige wat ik me dus nog kan voorstellen is dat de videodriver die ik toen geüpdate heb niet met uru kan werken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan