djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
Ik gebruik 2 email accounts in outlook expess en gebruik windows xp.
als ik outlook express open, dan geeft hij de binnen gekomen berichten weer (heb vb venster uit staan) en bevatten allemaal als onderwerp iets van "Delivery Status Notification (failure)
of: "Mail System Error - Returned Mail" of "{spam?} Delivery Status Notification (failure)"
en onder "van" staat dan:
postmaste@ipi.it" of "Mail Administrator"
wat extreem veel voorkomt met iets andere naam wat wel op elkaar lijkt is het volgende:
onder van: MAILER-DAEMON of MDaemon at azzurrasport.it
onderwerp: failure notice of Warning: en dan div namen erachter die eindigen op: azzurrasport.it - user unknow!
lekker vaag dus
ik krijg dit verschillend in mijn email box aan, als hij nieuwe berichten aan het zoeken is.
soms weer met andere onderwerp en van iemand anders.
* vind geen virus of spyware
* ze komen aan op 1 vaste email adres dat ik gebruik. (heb deze is verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar nog blijft dit zo.
* er bevind zich niets in de postvak uit
iemand idee wat het kan zijn????
Ik gebruik 2 email accounts in outlook expess en gebruik windows xp.
als ik outlook express open, dan geeft hij de binnen gekomen berichten weer (heb vb venster uit staan) en bevatten allemaal als onderwerp iets van "Delivery Status Notification (failure)
of: "Mail System Error - Returned Mail" of "{spam?} Delivery Status Notification (failure)"
en onder "van" staat dan:
postmaste@ipi.it" of "Mail Administrator"
wat extreem veel voorkomt met iets andere naam wat wel op elkaar lijkt is het volgende:
onder van: MAILER-DAEMON of MDaemon at azzurrasport.it
onderwerp: failure notice of Warning: en dan div namen erachter die eindigen op: azzurrasport.it - user unknow!
lekker vaag dus

ik krijg dit verschillend in mijn email box aan, als hij nieuwe berichten aan het zoeken is.
soms weer met andere onderwerp en van iemand anders.
* vind geen virus of spyware
* ze komen aan op 1 vaste email adres dat ik gebruik. (heb deze is verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar nog blijft dit zo.
* er bevind zich niets in de postvak uit
iemand idee wat het kan zijn????
Laatst bewerkt: