Terug naar Android 4.1 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
IK heb een tijd geleden mijn telefoon geupdate naar Android 4.4 maar merk dat hij aanzienlijk trager geworden is hierdoor. Deze update werd mij op mijn telefoon aangeboden via de update dienst van LG.
Nu was mijn vraag hoe kan ik deze terug naar Android 4.1 zetten ?
Het gaat om een LG optimus L7 II.
IK heb al contact opgenomen met LG maar daar zeggen ze dat je deze niet kan terug zetten ?

Het kan wel, maar je garantie vervalt er waarschijnlijk door. Misschien is het een beter idee om eerst iets anders te proberen. Heb je je telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen en is het lang geleden dat de telefoon is geüpdatet?

Update is twee maanden geleden gebeurd.
Ik heb hem al terug naar fabrieksinstellingen gezet maar zonder resultaat.
Er hebben blijkbaar heel veel mensen last van dat hun telefoon trager geworden is door de update.

Laatst bewerkt:
Ik zie eigenlijk als enige optie dat je je telefoon gaat rooten en er een custom rom op installeert, maar ik weet niet hoe je dat op een lg doet

Kijk je uit met rooten als je het nog nooit gedaan hebt....als het fout gaat dan.....

Voor mij nooit meer een LG. Eerst laten ze je updaten naar Android 4.4 en dan blijkt je toestel plots super traag te zijn. Als je dan de ondersteuning contacteerd, zeggen ze dat ze er geen oplossing voor hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan