Terug naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lmerrouni

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
Hoi...:confused:

Ik wou graag me pc terug naar fabrieksinstellingen zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen... Er is veel mis met me pc vandaar dat ik hem terug wil zetten naar fabrieksinstellingen.. Alle bestanden mogen wat mij betreft verwijdert worden.
Ik heb geen recovery cd ofzo, ik heb helemaal geen speciale cd's voor mijn pc.....

Vroeger deed ik het door waneer ik mijn pc opstarte steeds op F11 te klikken...
Er kwam waneer ik mijn pc aan deed een paars scherm waarop Packardbell stond, en daaronder F11 recovery en en f10 voor nog iets... Ik heb mijn pc heel vaak naar verschillende pcmakers gebracht, en die hebben er zoveel aan verandert dat ik dat scherm niet meer krijg te zien...

Ik wou dus vragen of er een ander manier is om het terug naar fabrieksinstellingen te zetten?

Dit is trouwens mijn pc!
http://support.packardbell.com/nl/it...n=118604990310

een systeemherstelpunt is een bestand met de configuratieinstellingen van de datum waarop dit punt is gemaakt. klik eens op start > alle programma's > bureau-accesoires > systeemwerkset > systeemherstel. klik op een eerdere status van de computer herstellen. je ziet een kalender. klik op de dikgedrukte datums die van voor de datum zijn wanner er veel mis ging met de pc. selecteer het punt, en herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan