Terug naar Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryaaann14

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Ik heb een probleem. Ik heb een Acer M3640 een aantal jaren geleden gekocht. Ik heb vorig jaar Windows 7 Ultimate erop gezet, maar ik wil nu Windows Vista Home Premium weer terug.

Maar ik heb geen Vista CD, ik heb geen Recovery CD gemaakt (stom) en ALT+F10 werkt niet meer (truc om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen).

Er is wel nog een verborgen partitie aanwezig, PQService ofzoiets, maar ik weet niet hoe ik erop kan komen. Volgens mij is dit de herstelpartitie.

Hoe kan ik weer terug naar Vista?

Hoi !

Vista DVD lenen/kopen/downloaden o.i.d,., je hebt immers al 'n key !

Greetz,

Harry.

Ik las deze vraagstelling ergens. heb je er wat aan. Hier spreken ze over een acer en XP, maar wellicht heb je er wat aan. Hoop voor je dat het wat is.
De link op die site werk niet meer.
http://www.sitedeals.nl/hardware-info/76919-partitie-pqservice.html

Verder type dit in google zoekmachine, wellicht krijg je dan nog een beter antwoord.

Acer laptop verborgen partitie

En wellicht lees je dan nog veel meer. Succes en laat eens weten wat het werd. ;)

Ik heb heel veel research gedaan op internet. Ik vond uiteindelijk dat ik in de bios D2D Recovery moest aanzetten, maar ik vind dat niet eens.

De makkelijkste manier blijft dus zelf aan een Vista DVD komen en dan de key invullen die op de pc staat, denk ik zo.

Ik heb heel veel research gedaan op internet. Ik vond uiteindelijk dat ik in de bios D2D Recovery moest aanzetten, maar ik vind dat niet eens.

De makkelijkste manier blijft dus zelf aan een Vista DVD komen en dan de key invullen die op de pc staat, denk ik zo.

Ja wat je zegt is natuurlijk oke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan