Terug zetten naar oude iphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Even een vraagje, kan ik mijn gegevens van een iphone 11 terug zetten naar iphone 5, en zo ja kan iemand mij informeren hoe?
Reden is dat mijn iphone 11 niet goed werkt op netwerk kpn, nu moet mijn iphone 11 opgestuurd worden waarna ik vervangt toestel ontvang, dat houd in 7 werkdagen zonder….dat kan dus niet!
Heb mijn oude iphone nog liggen en wil dus deze even gebruiken om die 7 werkdagen te overbruggen.!
Bedankt voor enige info👍

Bij Apple werkt terugzetten van een backup naar nieuw/ander apparaat echt ontzettend goed. Alles wordt meegenomen, apps en settings, en eventueel wachtwoorden.
Alleen is een iPhone 5 wel erg oud, dus ik vrees het ergste
Maar je kunt het toch gewoon proberen? Backup maken van iPhone 11 en die gebruiken bij terugzeten naar die iPhone 5.

Ik geef je weinig kans; ik heb zelf nog een oude 6 liggen als backup toestel (om te bellen), maar daar draait een verouderd iOS op dat uiteraard en dat is niet compatibel met de nieuwere versies. Met een SIM kaart erin zul je nog best kunnen bellen, maar ik betwijfel of je een backup terug kan zetten. Op zijn minst moet het geheugen dat ook aan kunnen. En ik vermoed dat je 11 al meer geheugen heeft dan de 5. Maar je kunt wellicht de SIM overzetten en kijken wat er gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan