Terugkeren naar vorige dia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo1703

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2012
Beste forumleden,

Dit is voor mij de eerste keer dat ik een vraag post op dit forum. Ik hoop dat mijn omschrijving voldoende helder is en dat iemand mij kan helpen met mijn vraag.

Ik heb een simulatie gemaakt in Powerpoint. Op iedere pagina staat op dezelfde plek een vraagteken die verwijst naar dia 3. Ook op dia 3 staat op dezelfde plek een vraagteken. Als men zich op dia 3 bevindt en drukt op het vraagteken dan moet men weer terugkeren naar de dia waar men vandaan is gekomen.

Bijv. Als je op dia 1 op het vraagteken drukt wordt je verwezen naar dia 3. Druk je op dia 3 op het vraagteken dan ga je terug naar dia 1.
Als je op dia 8 op het vraagteken drukt wordt je verwezen naar dia 3. Druk je dan bij dia 3 op het vraagteken dan ga je terug naar dia 8.

Weet iemand hoe je dit kan realiseren?

Alvast bedankt voor alle moeite,
Groeten Leo

Allereerst natuurlijk welkom op het forum!
Als je het vraagteken naar alle dia's apart hebt gekopieerd, en ze de actie-instelling <Ga naar dia 3> hebt gegeven, dan geef je dia 3 de actie-instelling <Laatst weergegeven dia>.
Heb je de knop in de Master gezet, zodat hij maar één keer hoeft te worden gemaakt, dan heeft de knop op dia 3 natuurlijk dezelfde actie. In dat geval moet je een kopie van de knop maken die je de actie-instelling <Laatst weergegeven dia> geeft.

Bedankt voor je snelle reactie! Je oplossing is heel simpel en belangrijker nog het werkt!

Waarom is het bij mij misgegaan? Ik gebruikte rechtermuisknop op het plaatje. Vervolgens hyperlink bewerken en dan plaats in dit document. In het rijtje <selecteer een plaats in dit document> vindt je de keuze mogelijkheid <Laatst weergegeven dia> niet.

Maar als je hetzelfde uitvoert maar dan via Actie --> hyperlink naar, dan kun je inderdaad kiezen voor <Laatst weergegeven dia>.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan