• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

terugloop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady lieke

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik heb op alle cellen teruglooop aangevinkt toch zijn er cellen waar hij het wel doet en cellen waar de tekst wegvalt.
Groetjes Lieke

Beste Lieke,

Kun je een voorbeeldbestandje neerzetten om te laten zien waar het misgaat?

Richard

Re terugloop probleem

Beste Lieke,

ik weet zonder voorbeeld niet echt het probleem maar wat ik wel weet is dat indien je niet de gehele rij TERUGLOOP instelt niet altijd in alle cellen de terugloop werkt

suc6 Willem

Beste Lieke,

Het ziet er naar uit dat de combinatie van cellen samenvoegen en terugloop niet samengaan.
Zal ik nog eens verder over nadenken / speuren.

Richard

Dat dacht ik in eerste instantie ook maar hij doet ook bij niet samengevoegde cellen (bijvoorbeeld projectnr) .
Alvast bedankt

Beste Lieke,

In het bestandje dat je op de site gezet hebt, hebben de cellen in kolom 5 bij project.nr. niet de opmaak terugloop.
Is dat wel de bedoeling???

Richard

Vreemd.:confused:
Ik heb gewoon alle cellen geselecteerd en die op terugloop gezet en bij mij staat die wel op terugloop maar hij doet het nog steeds niet.

Beste Lieke,

Kun je niet beter het samenvoegen van cellen beperken tot het minimum, en bij pagina-instelling zeggen dat het geheel op 1 A4 moet passen?

Richard

Bijlagen

wat scheelt het als ik het samenvoegen beperk?
En waar kan ik dat instellen bij paginainstelling.
Groetjes Lieke

Hoi Lieke,

Omdat het samenvoegen van cellen blijkbaar de terugloop frustreert, kun je het gebruik beter minimaliseren.
Via Bestand - Pagina-instelling, tabblad Pagina kun je aangeven bij de schaal dat het geheel op 1 bij 1 pagina's moet komen te staan.

Richard

samengevoegde cellen terugloop

Groot gedeelte is daardoor oopgelost maar er moeten een aantal cellen samengevoegd blijven. En die doen terug loop nog steeds niet. is dat normaal dat bij samengevoegde cellen terugloop niet werkt?

Re samenvoegen en uitlijning

beste Lieke,

het probleem zit niet in de samengevoegde cellen, ook hierbij moet terugloop gewoon werken. wat wel een probleem in jouw sheet is dat er een aantal cellen niet breed genoeg zijn.

Het blijkt nl dat als je de hele rij aanklikt en dan terugloop instelt dit keurig werkt bij letters bij cijfers doet ie dat ook wel maar dan ben je bijna verplicht om een spatie of - te gebruiken.

dit valt in eerste instantie niet zo op doordat als je tekst invult de uitlijning prima gaat maar voer eerst maar eens meerdere cijfers in zie je dat dit niet werkt doordat de kolom te smal is.

zie bijgaand bestandje eerste regel is projectnummer zonder spatie of i.d. tweede regel met spatie of streepje.

Ik hoop dat hiermee een oplossing voor je daar is. Ik heb de pagina instelling overigens ook op 1op 1 gezet zie Bestand/Paginainstelling tab Pagina en dan aanpassen aan aanzetten.

suc6 Willem

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan