terugzetten mail uit outlook naar yahoo server

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdelleman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb mijn yahoo mail overgezet naar outlook, maar bij deze actie is de server helemaal door outlook leeggehaald.

Is er een mogelijkheid om het terug te zetten zodat ik ook mijn belangrijke mails op afstand kan lezen? En hoe voorkom ik dat dat opnieuw gebeurd?

Alvast dank voor jullie meedenken.

Pieter

Dankjewel voor de link, maar deze legt alleen maar uit hoe je yahoo kunt binnenhalen. Mijn probleem is dat ze allemaal al in Outlook staan, maar niet meer op de webserver van Yahoo. Maar hoe krijg ik (een kopie ervan) weer terug op de yahoo server?

Dankjewel voor de link, maar deze legt alleen maar uit hoe je yahoo kunt binnenhalen. Mijn probleem is dat ze allemaal al in Outlook staan, maar niet meer op de webserver van Yahoo. Maar hoe krijg ik (een kopie ervan) weer terug op de yahoo server?

Oh jammer ik dacht dat je die yahoo nog had.

Nou, we hebben geluk. Op de een of andere manier zijn mijn mails in de trash van de yahoo terechtgekomen, en vandaar uit kon ik ze weer terug in het postvak in zetten. Vreemd, maar ik kan weer verder.
Dank allen voor het meedenken!

Pieter

Nou, we hebben geluk. Op de een of andere manier zijn mijn mails in de trash van de yahoo terechtgekomen, en vandaar uit kon ik ze weer terug in het postvak in zetten. Vreemd, maar ik kan weer verder.
Dank allen voor het meedenken!

Pieter

Allemachtig prachtig. Hier hebben anderen ook wat aan. Dank je en mooi opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan