terugzetten oude mails niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

WuMastah

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2005
Hallo

Ik heb een back up gemaakt van heeeel veel e-mails die ik niet kwijt wil via outlook express quick back up

nu heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd en daar naast o e quick backup.

De software wil de oude folders niet terugzetten, alleen het adresboek

ook via impoteren in outlook exp lukt het niet

ik heb een hele map met folders met de extensie .dbx staan

heeft iemand een tip?

Start Outlook Express eens op.
Daarna bestand >> Importeren >> Berichten.
Selecteer nu Microsoft Outlook Express 6 en klik op Volgende
Klik een keer op Hoofidentieteit, zodat deze regel grijs wordt en klik op OK
Ga in het volgende scherm op zoek naar de map waar jij al die dbx bestanden hebt staan via Bladeren en klik op OK

Daarna volgende en alles zou nu geimporteerd moeten worden.

Het lukt niet hij pakt alleen de standaard mappen

Start Outlook Express eens op.
Daarna bestand >> Importeren >> Berichten.
Selecteer nu Microsoft Outlook Express 6 en klik op Volgende
Klik een keer op Hoofidentieteit, zodat deze regel grijs wordt en klik op OK
Ga in het volgende scherm op zoek naar de map waar jij al die dbx bestanden hebt staan via Bladeren en klik op OK

Daarna volgende en alles zou nu geimporteerd moeten worden.

Dan kan het misschien nog een versie probleem zijn, anders zou ik het niet weten.
Normaal gesproken zou je alle berichten met mappen en al op deze manier terug kunnen zetten.

Probeer dus een een andere versie
Microsoft Outlook Express 4 , of een andere.

Bedankt voor je snelle antwoord, maar het lukt niet

Dan kan het misschien nog een versie probleem zijn, anders zou ik het niet weten.
Normaal gesproken zou je alle berichten met mappen en al op deze manier terug kunnen zetten.

Probeer dus een een andere versie
Microsoft Outlook Express 4 , of een andere.

heeft iemand nog een suggestie, die e-mails zijn zeer belangrijk voor me

ik hoop het snel te horen :thumb:

hoi WuMastah,

wat misschien wel zou gaan is Mozilla Thunderbird installeren en daar mee je mails te importeren. Ik heb veel verschillende mailprogrammas gebruikt en Thunderbird kan vaak alles netjes importeren.

Wie weet weet heb je hier wat aan en misschien is Thunderbird een goed alternatief voor de software van mr Gates.

Groeten,
Byb501

geinstalleerd en geprobeerd,

helaas importeerd het alleen berichten die al in outlook express stonden , niet vanuit een bepaalde folder of map

hoi WuMastah,

wat misschien wel zou gaan is Mozilla Thunderbird installeren en daar mee je mails te importeren. Ik heb veel verschillende mailprogrammas gebruikt en Thunderbird kan vaak alles netjes importeren.

Wie weet weet heb je hier wat aan en misschien is Thunderbird een goed alternatief voor de software van mr Gates.

Groeten,
Byb501

Ik heb even zitten kijken in Windows mail (Vista) daar is het wel mogelijk om mail te importeren vanuit een map waar OE6 bestanden staan. Maar jij hebt volgens mij XP dus is dat niet echt een optie.

Ik heb bij Mozilla Thunderbird gekeken en met een paar stappen is het denk ik wel te doen. Zie onder aan bij Advanced Alternatives in de volgende link:

http://kb.mozillazine.org/Import_from_Outlook_Express

Byb501

Ik ben een tijdje bezig geweest, maar ik krijg geen van de 2proggies werkend.
Er zit ook niet echt een exe of install file bij

Ik heb even zitten kijken in Windows mail (Vista) daar is het wel mogelijk om mail te importeren vanuit een map waar OE6 bestanden staan. Maar jij hebt volgens mij XP dus is dat niet echt een optie.

Ik heb bij Mozilla Thunderbird gekeken en met een paar stappen is het denk ik wel te doen. Zie onder aan bij Advanced Alternatives in de volgende link:

http://kb.mozillazine.org/Import_from_Outlook_Express

Byb501

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan