test dit programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
klein vraagje
in wat is dat programmaatje gemaakt want ik zou zelf ook willen beginnen te programeren heb al in VBA gedaan maar wil nu echte werk doen

lol, na 8x te verliezen heb ik het eindelijk door xD
nice gemaakt :)

ik heb nu ong 0x gewonnen en 37X verlooren op een dag en ik heb ong bij elkaar meer dan 100X verloren en 4x gewonen :evil:

Lol, het is toch gwn een vast patroon dat je moet hebben? Eens je dat hebt moet je die gewoon omthoude en kan je 100% winst hebbe...

Waarom kan ik hem nou niet meer downloaden???

Zou iemand die hem nog heeft willen uploaden???

ik ben er nog steeds niet uit bertus :P

en ik vind dat een redelijk probleem en in jouw naam staat het volgende:
Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
Groetjes..........

dus vertel het door :P

| |||| |||| |||| ||

meer dan dit zeg ik niet
:p

@Bertus: 't is misschien wel leuk om het progje zodanig aan te passen dat je telkens met een verschillend aantal lucifers begint, bvb minstens 15, hoogstens 20

een andere variant is dat je bvb minstens 2 lucifers moet nemen, en maximaal 4

door die waarden at random te bepalen kan je natuurlijk wel in een beginsituatie komen die ALTIJD winnend is voor de computer :rolleyes:

de oplossing die jij aangeeft met die streepjes klopt niet :thumb:

die groepjes van 4 streepjes kloppen niet ,want je mag er max 3 tegelijk weghalen

de oplossing die jij aangeeft met die streepjes klopt niet :thumb:

Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je er tegenaan kijkt.

| |||| |||| |||| ||

Je hoeft alleen maar de blokjes weg te werken. Aangezien je zelf mag beginnen, werk je als eerste de 2 laatste lucifers weg.

De computer kan dan maximaal 3 lucifers wegnemen, maar er zitten er 4 per blok. Dus je kunt er altijd voor zorgen dat je zelf de laatste lucifer van het blok kunt nemen. Inherent hieraan moet de computer dus de eerste lucifer uit het volgende blok nemen... en zie je de eerste(/enige) lucifer staan in het laatste blok ?

Zeg Bertuske... nu begin ik toch echt te denken dat ge zelf het SYSTEEM van dit spelleke ni begrijpt hoor :shocked:
Die groepjes van 4 is hetgeen er moet weg genomen worden in 1 beurt door de speler en de computer TESAMEN!

Dus:
jij begint met het rechter groepje van 2 weg te nemen

dan:
als de computer er 1 neemt, neem jij er 3
als de computer er 2 neemt, neem jij er 2
als de computer er 3 neemt, neem jij er 1

Zo verdwijnen er steeds groepjes van 4 en blijft de laatste liggen voor de computer...

Zeg nu nog eens da het ni klopt :rolleyes::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan