Test Drive Unlimited 1 PC traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartacusbloods

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Na een succesvolle en snelle installatie van TDU stuit ik toch op een heel ( bekend ) vervelend probleem. Hij is traag. Ik weet dat ik geen Game PC heb, maar dit zou hij moeten aankunnen. Alle instellingen op laag zetten, werkt ook niet.

Dit zijn mijn specs :

Windows 7 Ultimate 32 Bit
Pentium 4 2.93Ghz.
1.0 GB RAM
ATI RADEON X300/X550/X1050 Series

Je kan ook ff naar www.canyourunit.com gaan en daar TDU1 aanklikken om te laten kijken wat er aan je pc verbeterd moet worden. Ik weet niet of TDU1 nog in die lijst staat.

Ik had canyourunit namelijk al geprobeert, hij geeft in de balk wel aan FAIL. Maar wanneer ik naar de info ga kijken zie ik dat de videokaart er wel gewoon doorheen komt? Dus de post van M4RCO is niet van toepassing. Ik weet niet of het aan Windows 7 ligt, aangezien de game al enigzins gedateerd is.

Can You Run It? is leuk en aardig, maar geeft alleen aan of je het spel kunt spelen, niet de manier waarop.

Welke grafische kaart heb je nu precies? De X300, X550 of X1050? Ze zijn in ieder geval alle drie minder dan de X1600, de kaart die je nodig hebt om het spel fatsoenlijk te spelen.

Verder zit je met je CPU en RAM geheugen ook krap. Daarnaast draai je Windows 7, die ook minimaal 1 GB RAM nodig heeft. Niet echt een ideaal systeem om het spel vlot te spelen.

Daar moet ik je gelijk in geven. Maar zou het een verschil zijn, wanneer ik de game op Windows XP probeer?

Ja. Maar waarschijnlijk is je videokaart daarnaast ook niet super goed. En.. game gekocht of gedownload?

Uiteraard kun je het proberen, maar ik denk dat je weinig verschil zult merken. Je videokaart is niet snel genoeg om het spel vloeiend te kunnen spelen.

Dan zal ik het maar opgeven. Ik ga morgen terug om het voor iets anders te ruilen. Bedankt allemaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan