Test Drive Unlimited hapert met stuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik wil Test Drive Unlimited (deel 1 gewoon) met mijn stuurwiel spelen, een oude Microsoft Sidewinder USB. Als ik het spel met het stuur aangesloten opstart, hapert hij als de pest. Als ik hem zonder stuur opstart, dan heb ik geen enkele hapering. Hoe kan ik dit oplossen? Want ik wil het spel echt dolgraag met een stuur spelen, maar ik wil geen nieuw stuurwiel gaan kopen, dat gaat me net iets te ver.

Alvast bedankt!

Mvg,
Rajeev

Heb je al geprobeerd de driver te updaten van het stuurwiel? Dit kan het probleem misschien al verhelpen.

Ik kan geen nieuwe drivers vinden, jij wel misschien?
Heb me al helemaal te pletter gezocht. Slecht van Microsoft dat ze niet gewoon de meest recente versie van SideWinder op hun site zetten.

Ben al even aan het zoeken en vind op steeds meer sites dat de driver voor deze apparaten idd zeer moeilijk te vinden zijn. zoals jij al aangeeft, zeer slecht van microsoft.
Ik zal nog even doorzoeken, you never know. Anders kun je misschien ook microsoft een mail sturen met de vraag naar de juiste driver. Het is per slot van rekening hun product.

Ja. Maar het is toch raar dat hij hapert met een stuur? Is het misschien een algemeen probleem bij TDU1?

Je kunt misschien een ander spel proberen wat overweg kan met zo'n stuur. Als het daar wel werkt, ligt het dus niet aan het stuur, maar aan TDU ;)

Edit: hapert trouwens het gehele spel, of alleen het sturen van een auto?

Het ligt niet aan het stuur, want ik speel 3 andere spellen met dit stuur en dat gaat perfect. Het ligt ongetwijfeld aan TDU. Het hele spel hapert, het stuur niet.

Misschien dat je in de opties iets kan vinden voor het optimaliseren van het stuur, anders misschien proberen TDU opnieuw te installeren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan