Test emails aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

elwin68

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb een demo-omgeving binnen een Virtual PC aangemaakt. Deze demo-omgeving bevat ook Office 2007. Het is belangrijk om emails in outlook 2007 te hebben staan met zelf gedefinieerde emailadressen.
Bijvoorbeeld: Er is een email nodig die afkomstig is van piet@janssen.nl. Het mooiste zou zijn dat er ook bijlagen aan een email gehangen kunnen worden.

Ik weet niet of er software bestaat om zelf gedefinieerde emails aan te maken? Wanneer ze zijn aan te maken m.b.v. bijvoorbeeld Visual Basic is dat ook goed.

Al vast bedankt.

Hallo,

Ik heb een demo-omgeving binnen een Virtual PC aangemaakt. Deze demo-omgeving bevat ook Office 2007. Het is belangrijk om emails in outlook 2007 te hebben staan met zelf gedefinieerde emailadressen.
Bijvoorbeeld: Er is een email nodig die afkomstig is van piet@janssen.nl. Het mooiste zou zijn dat er ook bijlagen aan een email gehangen kunnen worden.

Ik weet niet of er software bestaat om zelf gedefinieerde emails aan te maken? Wanneer ze zijn aan te maken m.b.v. bijvoorbeeld Visual Basic is dat ook goed.

Al vast bedankt.

Om iets te kunnen 'programmeren' zullen al die mailadressen moeten voldoen aan een aantal gemeenschappelijke kenmerken .... welke zijn die.
Anders heeft het geen enkele zin wat jij wilt.

Gewoon binnen je Outlook meerdere accounts aanmaken, steeds met een ander afzender emailadres. Outlook voert hier geen controle op uit en de emails lijken dan van iemand anders afkomstig.

Let wel op. Je kunt deze emails dan wel niet beantwoorden, want het antwoord komt dan bij je nep emailadres terecht.

Bedankt voor jullie antwoorden,

Teugem, ik snap niet helemaal wat je bedoeld?

RogerS, ik ga dit eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan