test mijn chat spammer op bugs? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij werkt bij mij wel, maar na 1 keer spammen stopt hij ermee en blijft hij stotteren met 4-3-4-3-4 en komt hij niet verder.
Wel lollig programma:thumb:

ja klopt je moet ook ergens klikken waar je wilt spammen ;)
druk op de help knop in me programma :)

leuk gedaan, werkt goed behalve dan de label op het form, gie geeft "Spamming!" en dan een 4, een 3, een 1, een 3, een 4 , enz. (werkt verder wel, maar 'flipt' een beetje als het form zelf de focus heeft :(

leuk gedaan, werkt goed behalve dan de label op het form, gie geeft "Spamming!" en dan een 4, een 3, een 1, een 3, een 4 , enz. (werkt verder wel, maar 'flipt' een beetje als het form zelf de focus heeft :(

ja true dat wist ik ook al.. maar daar kan/hoef ik ook niks aan te doen.. aangezien dat niet de bedoeling is.. als je alles goed doet dus optijd ergens klikt werkt hij gewoon ;)

nog leuke/ goeie ideen voor een volgende versie? :)

een functie waardoor ie alleen spamt als jij een (vaak ongebruikte) knop indrukt
dus iets van:
  • Prog runt op de achtergrond
  • als je op "F9" drukt (of een andere 'vaak' nutteloze toets dan begint ie met spammen)
  • als je "F9" (of ...) loslaat stopt het

een functie waardoor ie alleen spamt als jij een (vaak ongebruikte) knop indrukt
dus iets van:
  • Prog runt op de achtergrond
  • als je op "F9" drukt (of een andere 'vaak' nutteloze toets dan begint ie met spammen)
  • als je "F9" (of ...) loslaat stopt het

das wel lyp maar hoe zorg ik dat als ik bijv op me msn venster klik en ik op f9 druk dat hij het dan op mijn programma doet en niet op msn ofzo.. want als ik niet me spammer op heb staan (en dus nergens anders heb gedrukt) alleen dan werken de hotkeys.. anders niet..

als je dat wil moet het volgens mij een plugin van msn worden ik denk dat het dan wel werkt

nee, in VB heb je (kijk eens op het VB forum, ik loop constant te zeggen dat er een "GetKeyAsyncState" api is) dus een api die ervoor kan zorgen. Over het feit dat MSn al F9 gebruikt... pak een andere knop, iets van de ""Scroll Lock"" key, die gebruikt toch niemand :cool:

nee ik had het niet over welke knop ik gebruik. maar kijk:
stel ik zet die knop als "alt + f1" en ik minimaliseer me programma en klik daarna op kladblok.

als ik daarna op f9 druk doet hij het niet op mijn programma maar op kladblok..
ookal kiez ik aan hotkey die kladblok niet genbruikt.

hoe kan ik mijn laten luisteren naar bijv. dus : alt + f1 zodat hij het altijd doet maakt niet uit of ik hem open of geminimaliseerd heb..

ik denk dat jij de windowsberichten gebruikt om te kijken welke toets ingedrukt werd.
er zijn ook functies om te kijken welke toets ingedrukt IS. als je je programmatje die functies laat gebruiken(zelfs op de achtergrond) dan krijg je wel de juiste waardes

ik d8 dat het GetKeyState( VK_F1 ); of iets in die trend was
->windows.h<-

Like I said...:rolleyes:
nee, in VB heb je (...) dus een api die ervoor kan zorgen.
voor VB6 of andere: zoek op google op " "Visual basic" "GetKeyAsyncState API" " en je hebt wat je nodig hebt.

[EDIT]

Hier, heb je het thread: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=317938
Vegras zei:
Code:
Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long) As Integer

Dim result as integer
Dim i as integer
For I = 1 To 255
result = 0
result = GetAsyncKeyState(I)
If result = -32767 Then
msgbox Chr(I)
End If
Next I

[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Haha vet programmaatje en werkt ook goed :) wil je de code hier neerzette, ik vind het wel intressant om die door te kijken.. Of heb je dat liever niet,, dan is het ook goed;)

Haha vet programmaatje en werkt ook goed :) wil je de code hier neerzette, ik vind het wel intressant om die door te kijken.. Of heb je dat liever niet,, dan is het ook goed;)

ik ga misschien ooit een video tut doen op youtube over hoe je een spammer maakt
maar ik ben tijdelijk gestopt met coderen.. ik ga binne kort weer beginnen...
dus GEDULD :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan