WILLIAMXXX
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2006
Heej,
Ik heb een spel gemaakt geheel in tekst.
Je bent een romeinse held je moet vechten tegen andere soldaten om zo goud te verdienen. Je kunt ook gaan jagen om goud te verdienen, Of mensen in de herberg te overvallen. Je kunt ook nieuwe wapens gaan kopen. Door dingen te stelen krijg je steeds meer lef als je 230 lef hebt kan je een boodschap voor de koning doen. Als je nog meer left hebt 3900 kan je een aanval voor de koning plegen dit vereist 4400 wapens.
Je verdient er 35000 goud mee. je kunt ook naar een lelaar gaan om lef te leren dit levert 38 lef op en kost 100 goud.
Verder kan je nog wel meer dingen doen, wat handig is om te weten hoeveel wapens de andere soldaten hebben: In het begin kan je alleen tegen een preatoriaan vechten:
Legionair 40
Praetoriaan 30
Imperiaan 70
Equites Imperatoris 120
Equites Caesaris 180
Met rammen en katapulten kan je de koning helpen met aanvallen:
Nog een toevoeging: de getallen die achter de dingen staan die je kan doen staan voor de prijs soms komt her erbij soms gaat het eraf!
Als er nog fouten in zitten hoor ik het graag.
Je kunt nu niet meer in de min komen...
Als het toch nog kan hoor ik het graag en bij welk onderdeel.
Typ fouten zijn ook gewijzigd
Hier een nog niewere versie,Is met plaatjes:
Download Versie 1.5
Hier versie 2, heeft een aantal verbeteringen en is geheel opnieuw gemaakt, werkt iets anders, De afkortingen: I = ijzer, G = graan, H = hout, K = klei, GO = goud
Download Versie 2.0
Zie bijlage voor oude versie 1.0
Ik heb een spel gemaakt geheel in tekst.
Je bent een romeinse held je moet vechten tegen andere soldaten om zo goud te verdienen. Je kunt ook gaan jagen om goud te verdienen, Of mensen in de herberg te overvallen. Je kunt ook nieuwe wapens gaan kopen. Door dingen te stelen krijg je steeds meer lef als je 230 lef hebt kan je een boodschap voor de koning doen. Als je nog meer left hebt 3900 kan je een aanval voor de koning plegen dit vereist 4400 wapens.
Je verdient er 35000 goud mee. je kunt ook naar een lelaar gaan om lef te leren dit levert 38 lef op en kost 100 goud.
Verder kan je nog wel meer dingen doen, wat handig is om te weten hoeveel wapens de andere soldaten hebben: In het begin kan je alleen tegen een preatoriaan vechten:
Legionair 40
Praetoriaan 30
Imperiaan 70
Equites Imperatoris 120
Equites Caesaris 180
Met rammen en katapulten kan je de koning helpen met aanvallen:
Nog een toevoeging: de getallen die achter de dingen staan die je kan doen staan voor de prijs soms komt her erbij soms gaat het eraf!
Als er nog fouten in zitten hoor ik het graag.
Je kunt nu niet meer in de min komen...
Als het toch nog kan hoor ik het graag en bij welk onderdeel.
Typ fouten zijn ook gewijzigd
Hier een nog niewere versie,Is met plaatjes:
Download Versie 1.5
Hier versie 2, heeft een aantal verbeteringen en is geheel opnieuw gemaakt, werkt iets anders, De afkortingen: I = ijzer, G = graan, H = hout, K = klei, GO = goud
Download Versie 2.0
Zie bijlage voor oude versie 1.0
Bijlagen
Laatst bewerkt: