Test mijn web-browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij werkt goed
en ziet er overzichtelijk uit....
alleen jammer dat enter niet werkt
en als je er ook tabs bij zet is het al helemaal een top browser:D

Laatst bewerkt:
O, ja ik ben ook gestop met Ozon! Dus de volgende versie wordt van T.O.T.SWARE (TROTS OP THOMAS SOFTWARE)

hoe maak je nou zo'n web-browser want ik kan niks vinden daarover en welke notepad??

hoe maak je nou zo'n web-browser want ik kan niks vinden daarover en welke notepad??

Nou hier is een uitgebruide tutorial!;)

en welke notepad?

die vraag snap ik niet helemaal!
maar er zit wel een notepad in het programma! bij extra>>Start Ozon Notitieblok Lite!
als je bedoelt in welk programma dit is gemaakt? dan is het: Visual Basic 2008 Express Edition ( VB.NET )

Laatst bewerkt:
Goed

enter is trouwen

if ascii = "13" then
end if

ik vind hem vet gaaf,:thumb: ik heb hem al op mijn bureaublad geplaatst.:o ik denk dat ik er zelf ook 1 ga maken.:D het is vast moeilijk. maar tijd heb ik genoeg:cool:

trouwens, misschien kan je een tab-blad functie maken ;)

kan iemand mij vertelen hoe je dat maakt ik kan het nergens vinden graag een site voor het programma gratis te downloaden

Hey,
ik ben nu dus ook een browser aan het maken, en het skinnen is inderdaad simpel. alleen nu staat er op die site http://www.sitemasters.be/tutorials/13/1/536/.NET/VB.NET_Simpele_webbrowser_maken
dat je een code moet plakken, ik heb alleen geen idee waar ik dat moet doen...en als ik 2x klik op me form en de codes plak is m'n browser weg....
help!

PS: ik kan ook het bestand opsturen als dat makkelijker is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan