Test mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackeagle67

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Ik hoopte dat jullie een project voor school zouden kunnen testen voor mij.
Er staat momenteel alleen nog maar test data in en het uiterlijk is nog niet definitief.
Ik draai de applicatie momenteel op mijn pc en die moet ik nog wel eens uit zetten zoals wanneer ik vanavond ga werken. 5-8.

http://82.168.230.161/vecomponents/

Ik hoopte dat jullie misschien wat sql injectie zouden kunnen uitproberen en cross side scripting?
Het geheel is gebackupt met svn dus..

En ja of jullie misschien wat fouten zouden kunnen veroorzaken. Kan ik dat weer oplossen.

[Edit]
Op de login pagina word als jullie een brute force uitvoeren en zo het wachtwoord kunnen verkrijgen van een account een sql query weergegeven.
Ik heb niet alles van de voorkant van de site gebouwd dus vandaar.
Ten 2e ik wil nog een recaptcha op de contact pagina plaatsen om spam te voorkomen.

Downloaden werkt ook nog niet. Omdat project genoten van mij nog geen bestand uploaden hebben ingebouwd.
Dus er word nu een random string gebruikt.

Laatst bewerkt:
Als jullie willen/moeten weten hoe de applicatie in elkaar steekt. Laat het me dan weten dan leg ik het uit.

We hebben ook stroom problemen. Moest pc ff uitzetten net.

Laatst bewerkt:
Ik vertrouw de website niet sorry, ik bezoek niet graag ''IP websites''

Moet ik een sub domein van mn moeders site laten doorverwijzen naar de site? zal ik wel ff doen.
Als ik kan uitvinden hoe dat moet bij hosting2go

Laatst bewerkt:
Sorry het is zo niet mogelijk om het zelf te doen. Moet schijnbaar door de medewerkers van hosting2go gebeuren.

Tja ik kan niks anders doen dan je zeggen dat ik niet iemand ben die mensen probeert te "hacken"/virussen of wat dan ook te bezorgen. Ik wil gewoon dat iemand nog even de stabiliteit van de website controleert voordat hij straks voor school (Windesheim te Zwolle informatica opleiding) voordat hij straks daadwerkelijk naar de echte klant gaat.
http://www.verdoorn.nl

Ik heb even gekeken, maar ik denk niet dat je je computer 24/7 aan hebt staan. Aangezien ik niet op je site kan komen. Plaats hem anders op een gratis host, voor sommige mensen is dat blijkbaar belangrijker, krijgen ze een "veiliger" gevoel van.

Zeg even als hij online staat zal ik wel even wat sqli en zo uitproberen. Ben toch bezig met mijn eigen site te beveiligen & testen.

Leuke E-mail die ik krijg. Toch echt maar even recaptcha op zetten dan.

Contact Information
E-mail address a@b.c
First name UNION SELECT username, password FROM USERS
Last name UNION SELECT username, password FROM USERS
Phone UNION SELECT username, password FROM USERS

Product Information
Component ** Unlisted Product **
eDeveloper/uniPaaS version ** Unlisted Product **
Operating System Windows 7 64bit
Serial number of your component 00-01-02-03

Brief one line description
UNION SELECT username, password FROM USERS

Describe the problem in detail, what is happening...

Error messages (if any) or other messages thrown...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan