Test Msg verschijnt in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilberg

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Toen ik vanmorgen mijn laptop opstartte (met Vista) verscheen in groene letters "Test Msg" in het midden van het beeld.
Het is niet weg te klikken.
Volgens mij heeft het géén invloed op de prestaties, maar de tekst zit wel irritant in de weg......:confused:

Wat is er aan de hand ?

De FAQman: In groene letters, zegt u? Dan is dan hetzelfde type boodschap dat u te zien krijgt als u via de <FN>-toetsen bijvoorbeeld de WiFi-adapter inschakelt of uitschakelt. De boodschap wordt dus door de laptop zelf – en niet door een programma of door het besturingssysteem – op de monitor gezet. U heeft zeer waarschijnlijk op een speciale <FN>-toetscombinatie gedrukt die normaal gesproken alleen door de fabrikant wordt gebruikt om te kijken of het moederbord en het beeldscherm van de laptop netjes in contact met elkaar staan. Wat uw FAQman betreft is er helemaal niets aan de hand. Gewoon vergeten...

Is dat het antwoord?, kwam ik tegen via Google :)

"I had the same problem a couple of days ago. I learned that it happens in Asus laptops and I think it has something to do with the shortcut buttons on the keyboard. Try combinations of Fn and other buttons if it is still there after a restart." (bron: Yahoo answers)

Heb je die herstart al gedaan en zo ja...was die boodschap verdwenen?

Herstarten en opgelost.
Blijkbaar had ik ergen één of andere knop geraakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan