michelscot
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2009
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind allen de teller een beetje hard en vind google niet mooi staan rechts onder![]()
Heb zelf ook een rondreis gemaakt door Schotland.Mooie site, ik heb zelf ooit een rondreis door schotland gemaakt en daar vooral genoten van de ongerepte natuur en uiteraard van de verschillende whiskey's.
Erg leuk als je in een pub als buitenlander naar een whiskey vraagt. De meeste barmannen komen eerst met een whiskey uit de streek, erg lekker allemaal.
Ik ben toen eerst langs de oostkust omhoog gereden tot het hoogste punt van het vasteland en daarna dwars door het midden weer naar beneden. Een reis van ruim 4000 km (uit en thuis) en dat in een oude fiat panda.
Mooie site, ik heb zelf ooit een rondreis door schotland gemaakt en daar vooral genoten van de ongerepte natuur en uiteraard van de verschillende whiskey's.
Erg leuk als je in een pub als buitenlander naar een whiskey vraagt. De meeste barmannen komen eerst met een whiskey uit de streek, erg lekker allemaal.
Ik ben toen eerst langs de oostkust omhoog gereden tot het hoogste punt van het vasteland en daarna dwars door het midden weer naar beneden. Een reis van ruim 4000 km (uit en thuis) en dat in een oude fiat panda.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.