Test site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen...

Ben aan het rondklikken geweest op je site en ik moet zeggen mijn complimenten.Site werkt prettig en snel(IE).
Ziet goed uit etc.Daar kan iedereen natuurlijk een andere mening over hebben qua kleurstelling etc.
1 opmerking die ik wel maken wil:Op je homepage mis ik het schotland gevoel.Had daar wellicht een foto,plaatje, achtergrond verwacht dat als je de site opent je gelijk een duidelijke associatie met schotland.Begrijp wat ik bedoel?

leuke site
vind allen de teller een beetje hard en vind google niet mooi staan rechts onder :)

voor de rest mooi gemaakt :) probeer wel het overzicht duidelijk te houden op de andere pagina,s

Ziet er niet slecht uit, mijn complimenten. Alleen vind ik het uitklapmenu een beetje moeilijk werken, pas als je heel snel over de hoofdcategorie heen gaat kun je op de subcategorieen klikken. Als je ong. 1,5 sec. op hoofdcategorie blijft staan met muis, kun je niet meer op subcategorieen komen.

Bedankt voor de reacties

heb inmiddels teller aangepast evenals zoekmachine

groetjes michelscot :cool:

ziet er steets beter uit michelscot :) hoop dat je veel plezier mag beleven aan het ontwerpen van website,s ;)
Mvg lcpeugie1992

Zowel het domein Mijnschotland.nl als Mijnschotland.be zijn vrij.
Waar niet één (of misschien zelfs beide) van die domeinen nemen?

Mooie site.

Persoonlijk houd ik meer van een kadertje om de tekst, maar goed, dat moet je zelf weten.
De foto rechts onderin zou ik wat meer bovenaan zetten, dan heb je, als iemand op je site komt, meteen een leuker beeld dan alleen dat stuk tekst.

Verder valt er niks op aan te merken:thumb:

Mooie site, ik heb zelf ooit een rondreis door schotland gemaakt en daar vooral genoten van de ongerepte natuur en uiteraard van de verschillende whiskey's.
Erg leuk als je in een pub als buitenlander naar een whiskey vraagt. De meeste barmannen komen eerst met een whiskey uit de streek, erg lekker allemaal.

Ik ben toen eerst langs de oostkust omhoog gereden tot het hoogste punt van het vasteland en daarna dwars door het midden weer naar beneden. Een reis van ruim 4000 km (uit en thuis) en dat in een oude fiat panda.

Mooie site, ik heb zelf ooit een rondreis door schotland gemaakt en daar vooral genoten van de ongerepte natuur en uiteraard van de verschillende whiskey's.
Erg leuk als je in een pub als buitenlander naar een whiskey vraagt. De meeste barmannen komen eerst met een whiskey uit de streek, erg lekker allemaal.

Ik ben toen eerst langs de oostkust omhoog gereden tot het hoogste punt van het vasteland en daarna dwars door het midden weer naar beneden. Een reis van ruim 4000 km (uit en thuis) en dat in een oude fiat panda.
Heb zelf ook een rondreis gemaakt door Schotland.
Van bijna metropool Dundee tot een gezellig hotel in een bossige omgeving waar tot schande Noren zich als toeristen dronken drinken tijdens een Wiskey-trail.

Voor Schotland is het: whisky
Voor Amerika & Ierland is het: whiskey

Een ezelsbruggetje om de verschillende schrijfwijzes te onthouden is te kijken naar de naam van de landen: Ierland en de Verenigde Staten hebben allebei minimaal een e in hun naam, terwijl Schotland, Canada en Japan dat allemaal niet hebben.

Zie ook: http://theangelsshare.be/nl/node/14

De teller vind ik niet mooi, zoals ook de datum vermelding.
Ik zou dit zelf in de linkerkolom plaatsen.
En zoals ook al eerder opgemerkt, op de home pagina zou ik ook een foto verwachten van Schotland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan