Test uw reactievermogen m.b.v. Clickit

Status
Niet open voor verdere reacties.

LVTools

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
Clickit

clickit.jpg

Ik heb een klein prog./spel geschreven om je reactievermogen te testen. Je hebt 60 seconden de tijd om zoveel mogelijk buttons (waar O) verschijnt aan te klikken. Zolang je meer raakt dan mist zul je een level klimmen. Op dit moment "slechts" 10 levels ... wie post als eerste het wachtwoord voor level 10? :thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik moet zeggen "KLASSE", hoor, mooi gemaakt... Alleen ik zou het nooit uit kunnen spelen...

theblindman.

Ik houd van .NET decompiler...

Laatst bewerkt:
ja inderdaad KLASSE gemaakt...
ook wel leuk om te doen, maar om nu helemaal te halen is wel moeilijk lijkt me...

.net framework initailization error

hij geeft deze error
c:\windows\microsoft.net\framewordk\v2.0.5072\mscorwks.dll could not be loaded

wat is hiervan het probleem?

Ja, klasse. Had wel wat sneller gemogen.

Maarre, aangezien dit "Test mijn programma" is, wel een paar opmerkingen.

Het lettertype uit de screenshot heb ik niet, he defaultlettertype is breder, resultaat: tekst staat over invoerveld.
Ten tweede een misklik gaat op één of andere manier automatisch gepaard met een tweede misklik.

Verder leuk gedaan hoor.

Mooi gemaakt!

Wachtwoord level 10 : "KLASSE", Heeft me wel heel wat moeite en een stijve pols opgeleverd, maar level 10 dan ook uitspelen is onmogelijk (voor mij toch).

Enkele tips:
- In plaats van een nulletje, neem bv een afbeelding van een molletje (je ken het spel 'wack-a-mole' waarschijnlijk wel... Of je kan er natuurlijk ook je eigen creatieve versie van maken.
- Je zou ook in plaats van de gewone cursor, je cursor de vorm van een hamer kunnen geven. (Als dat kan in de taal waarin het programma geschreven is)
- Als je op start level heb gedrukt, zou er een timer kunnen komen die bijvoorbeeld aftelt van 5, zodat je weet wanneer de nulletjes precies komen. (vooral in level 10 belangrijk)
- De tekst 'paswoord' staat boven het tekstveldje waar je het paswoord moet ingeven.
- Ik heb ook niet het lettertype van op de screenshot. Neem dit maar. Het belangrijkste aan een lettertype is dat het heel duidelijk is.
- Als ik het paswoord ingeef, dan komen er geen sterretjes, maar gewoon letters.

Voor de rest! Heel goed in mekaar gestoken! En zeker en een mooi concept. Ik hoop dat je de moed nog zult hebben om een paar updates aan te brengen.

Grts Tranceftw

Laatst bewerkt:
Zeer leuk

Een zeer leuk programma,

Daar heb je wss wel wat uren aan gewerkt!

ook even gespeeld :P

viel me op dat zodra je 1 te laat klikt je de volgende punt ook gelijk kwijt bent.
er kunnen wel 2 nulletjes verschijnen maar ze gaan ook allebij gelijk weg zodra je de eerste aanklikt,

zou leuk zijn als je jezelf gewoon zo kunnen inhalen inplaats van dat die punt gelijk verspilt is.

maar heel leuk gemaakt. lijkt veel op whack a mole.

Mijn resultaat clickit!

hoihoi
me muis is naar de knoppen.
en d8 lijkt me leuk om een (klik) test te doen.
ik kon merken dat hij kapot was.
dus echt een nieuwe muis voor mij.
Raak: 7
mis:53
zegt genoeg.......
leuke programma!
oohja en dat was al in lvl 1:P
doei doei:D

echt een zeer leuk programmaatje.
Mijn programmeerkennis hangt rond het niveau 0 :rolleyes: maar ik zou het wel willen leren. Zou dat via het internet lukken of moet ik een cursus volgen?

echt een zeer leuk programmaatje.
Mijn programmeerkennis hangt rond het niveau 0 :rolleyes: maar ik zou het wel willen leren. Zou dat via het internet lukken of moet ik een cursus volgen?

Er zijn veel boeken te koop over Visual basic (soms met cd) in BE/ en NL

@TS
hier volgen de wachtwoorden voor de levels

level 2 = fiets
level 3 = papier
level 4 = telefoon
level 5 = water
level 6 = tas
level 7 = radio
level 8 = stoel
level 9 = goed
level 10 = klasse