Test33, is dit betrouwbaar of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Via Ebay heb ik een stuk tekst gekocht waarmee ik een leuk zakzentje verdienen kan.

Het programma zou sites moeten aanklikken, i.p.v. dat je dat zelf moet doen.

Nu heb ik het wel draaien, maar heb zo mijn twijvels of het werkt en nog erger, ik vraag mij af of dat programma niet in prive gegevens zit te graaien.

De volgende tekst was en is op Ebay te vinden:

Geld verdienen door je computer aan te laten staan? Nederlands-talig eBook verbaasd? verwonderd?

Hoeft niet, want mijn aanbod is volledig vrijblijvend en GRATIS eenvoudige download ik was er volledig weg van toen ik dit de eerste maal zag!

Eenmaal je gratis toegetreden bent moet je alleen maar je rekening in 't oog houden en dat kan online.

Jij bent dan een aardig centje aan het bijverdienen... Van Maandag tot Zondag Week in week uit Winter en Zomer Alle uren van de dag 24 op 7 en dit zonder enige bijkomende uitgave!! Geen verzendkosten wordt verzonden via e-mail " DIT AANBOD BETAALT ZICHZELF BINNEN DE KORTSTE KEREN TERUG "

Via een www adres kan je je registreren en via een ander www adres kan je het programma "Test33" downloaden:

Ik kom er niet in uit, maar is het wel veilig i.v.m. privé gegevens op de computer.

Heeft iemand ervaring met dit programma?

Als het wel velig is, wat doe ik fout?

Aan de MOD's van Helpmij: Helaas kan ik het zo moeilijk uitleggen, maar hoop dat er alsnog iemand mij kan vertellen wat ik met dat programma moet doen.

Weg gooien of zou het veilig genoeg zijn om te gebruiken?

Laatst bewerkt:
Leg mij eens uit waarom niet, want ik zit vol vragen.

Er is een boek in de handel met geld verdienen op markplaats en ebay. ik heb er al wat in gelezen dat ebay meer regel hanteert dan markplaats en ook moet zien als een veiling en dat is markplaats dus niet, ik dat boek op een rommelmarkt, op ebay is veel meer kontrole dan op markplaats, verder moet ik het nog veder doorlez3en, het is de uitgeven door computer IDE van Duuren media.

@humpe

Dit is iets heel anders, dit is een programma dat diverse sites bezoekt waarop het klikt waardoor je door het aantal kliks geld kan verdienen.

Echter is het de vraag of dit programma wel zo veilig is.

Het heeft dus niets te maken met het handelen op Ebay of Marktplaats.

De beschrijving werd en wordt nog steeds aangeboden op Ebay, maar ik krijg er steeds minder vertrouwen in of dit wel deugt.

Laatst bewerkt:
Referals zijn niet toegestaan op dit forum, daarom de linken verwijderd.

@maestro12

Met alle respect, maar mag ik dan hier wel de tekst zonder de link plaatsen?

Miauw zei:
Via Ebay heb ik een stuk tekst gekocht waarmee ik een leuk zakzentje verdienen kan.

Het programma zou sites moeten aanklikken, i.p.v. dat je dat zelf moet doen.

Nu heb ik het wel draaien, maar heb zo mijn twijvels of het werkt en nog erger, ik vraag mij af of dat programma niet in prive gegevens zit te graaien.

De volgende tekst was en is op Ebay te vinden:

Geld verdienen door je computer aan te laten staan? Nederlands-talig eBook verbaasd? verwonderd?

Hoeft niet, want mijn aanbod is volledig vrijblijvend en GRATIS eenvoudige download ik was er volledig weg van toen ik dit de eerste maal zag!

Eenmaal je gratis toegetreden bent moet je alleen maar je rekening in 't oog houden en dat kan online.

Jij bent dan een aardig centje aan het bijverdienen... Van Maandag tot Zondag Week in week uit Winter en Zomer Alle uren van de dag 24 op 7 en dit zonder enige bijkomende uitgave!! Geen verzendkosten wordt verzonden via e-mail " DIT AANBOD BETAALT ZICHZELF BINNEN DE KORTSTE KEREN TERUG "

Je krijgt dus zomaar geld, zonder er iets voor te doen? :D
Denk nu toch even na... Trap je hierin, dan bereik je dit: je werkt mee aan de verdere verspreiding van spam en 'click per pay' oplichterij.

Laatst bewerkt:
Uit nieuwsgierigheid en de kosten waren nihil.

Ik had wel eens vaker gehoord dat je via het klikken op bepaalde website's heeeeeeeeeeeeeeeel langzaam wat kon verdienen, dus is kijken wat het was.

Op Ebay waren diverse kopers vrij positief, maar heb er één inmiddels benaderd die het al drie dagen had draaien en er niet veel wijzer van was geworden.

Ik moet mijn FeedBack nog geven, maar die zal niet positief zijn. ;)

Het programma heb ik afgelopen nacht nog eraf gehaald en draait niet meer op de PC.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan