Testen van mijn ftp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

michablaauw

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
hallo ik heb een ftp server gedownload en ik heb er dingen erin gezet en een .nl.tt domijn eraan gekoppelt maar nu weet ik niet of anderen mensen er ook op kunnen wand ik kan er natuurlijk wel op maar nu wil ik weten of anderen er ook op kunnen dus ga naar
www.habbotoppertje.nl.tt het is wel voor habbo fans maar ook all ben je het niet zou ik wel een goed antwoord willen of i online is

hij doet het niet, hij laat me verbinden met 192.168.1.8 oftewel: lokaal adres.
dit wil zeggen dat hij in mijn netwerk hoort te zitten. andere mensen kunnen er dus niet op komen.

jammer

hij doet het niet, hij laat me verbinden met 192.168.1.8 oftewel: lokaal adres.
dit wil zeggen dat hij in mijn netwerk hoort te zitten. andere mensen kunnen er dus niet op komen.

oke dan zet ik me spullen wel gewoon op een site neer het is wel jammer ik wou wel echt een server

ja, dit is alleen niet het FTP gedeelte he, ik neem aan dat hij dat verwijderd heeft...

ik kan wel op de site komen op dit moment

dat kan kloppen wand ik heb de ftp server uit gezet en heb alles op een site geplaast wand het was zo gedoe wand niemand kon er eerst op dus daarom maar zo wel jammer dat je aan een v3host domijn geen .nl domijn ofzo eraan mag koppelen

ja, dit is alleen niet het FTP gedeelte he, ik neem aan dat hij dat verwijderd heeft...

klopt heb het uit gezet me ftp server heb het gewoon op een site neergezet maar alls je een goed en makkelijk server programma heb die wel een makelijke url heeft waar je een .nl.tt domijn eraan kan koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan