Testen van SATA hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Wie weet hoe ik een sata hardeschijf kan testen zonder dat ik in windows zit en waarop ook geen floppy drive aanwezig is?

Nou is mijn vraag hoe ik deze kan gebruiken zonder floppy drive.

Kijk even of je een iso kunt downloaden, vaak kun je dan met hetzelfde programma een opstartbare cd branden.
Wat voor merk heb je?

Edit: voor de Maxtor kun je Hier een iso downloaden.

Laatst bewerkt:
Zo te zien gaat het verhaal over het iso bestand niet op voor de Fujitsu.
Mocht je meerdere harde schijven in je pc hebben en één is daarvan een Maxtor kun je alsnog Powermax gebruiken.
Kijk hier ook nog even, het kan zijn dat je met Ultimate boot ook een heel eind komt.

Kun je niet meer vanaf windows opstarten dan?

Heb een externe floppy drive kunnen regelen en heb het test programma van fujitsu gebruikt. Deze kan echter geen harde schijf vinden:confused:
Het is een SATA harde schijf. Moet ik hiervoor nog drivers installeren om hem door het systeem te laten herkennen, of is de harde schijf nu bedankt???

Laatst bewerkt:
Fujitsu maakt wel Sata schijven maar heeft geen diagnostisch tooltje daarvoor zo te zien? :confused:
Misschien heb je nog wat aan mijn vorig antwoord, meer opties heb ik niet helaas.

Ik zie dat je hier ook bezig bent met dit probleem, dat is niet de bedoeling natuurlijk, zo blijven we bezig. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan