testserver met PHP op Palm OS

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaaslievens

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
57
Weet er iemand of het toevallig mogelijk is om een testserver te draaien met PHP en MySql op een pda met het Palm OS?
Ik ben bereid van eventueel software te kopen, maar nu vind ik hier nergens iets van terug, zodat ik begin te twijfelen of het effectief mogelijk is...

Bedankt!
 
Waarom zou je dat willen doen?

Het scripten op een PDA duurt volgens mij eeuwen...
 
Wees gerust, ik ben niet van plan te scripten op mijn pda zelf!!
Het is mij gewoon al een paar keer overkomen dat ik toevallig mijn sites moest presenteren aan toevallige passanten, zeg maar. We moesten dan altijd afspreken of op zoek gaan naar een computer. En al heeft een pda dan maar een mini-scherm, toch zou het soms handig zijn...

Andere reden waarom ik deze vraag stel, is dat ik bij het lesgeven (waar ik geen internet ter beschikking heb) graag een systeem zou willen gebruiken waar ik direct taken, opmerkingen, punten etc. kan invoeren in een database. Met een druk op de knop kan ik dan alle gegevens afdrukken. Veel effeciënter werken zo...

Vandaar dus mijn vraag: is het mogelijk om een testserver te draaien op palm os?

By the way, ik gebruik een apart bluetooth-toetsenbord om gegevens in te voeren, dus dat spaart ook wel enkele eeuwen uit..
 
Je hebt gelijk, het mogelijk volgens jouw aangeleverde adres.
Maar mij niet gezien. Ik sjouw liever wat electronica mee met een 17" scherm (pje)
 
Bedankt voor de tip, maar volgens de site is die server niet compatibel met Palm OS-apparaten... Pech, maar ik lig er absoluut niet wakker van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan