Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-
CD C:
.
Hoi, ja ik wil mijn computer testen zonder besturingsysteem, bestaan er programma's voor? Zo ja, welke?
Hoi bedankt voor jullie hulp allemaal, kijk ik moet een testplan maken om een pc te testen, kan er iemand mij helpen. Ik moet ook Office kunnen testen op fouten.
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt?
Een testplan, ben je van Tros/Radar of zo?
En Office testen?
Wordt normaliter geïnstalleerd en als er dan iets niet in orde zou zijn, dan pakt je dat dan toch aan.
hahahhahaha
Nee joh, kijk op school hebben we een project, we moeten een testplan maken voor AOBV(altijd operationeel bv)
Ik ben door de meesta fases van mijn project heen, alleen het ontwikkeln van een plan om pc's te testen of dat ze nog goed werken moet gemaakt worden, dat is het probleem. Ik moet een soort flowchart maken van het plan zelf, bijvoorbeeld Start pc, druk op knopje, brand het lichtje? Ja ga verder nee ga naar links ofzo... Doet POST het? Ja ga verder, nee kijk in bios.
Ik heb er moeite mee, kan er iemand mij helpen? Ik kan al mijn documentatie uploaden als jullei dat willen, ik weet dat dit geen site is voor school maar dit heeft wel met IT te maken en het is tenslotte voor het eerst dat ik zoiets doe.
Pleaaaaseeee
............., ik wil alleen hulp zodat ik zelf op weg kan,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.