teveel parameters???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagje

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik gebruik Windows 98 en heb een Plextor 24/10/40A brander en een Asus 50Xmax cd speler. Mijn brandprogramma is win on CD 3.8.

Sinds vorige week gaf die bij een poging tot branden alleen de "snelheid" van 2 aan. Al eerder had ik per ongeluk iets gewijzigd waardoor ik geen extra virtuele schijf meer had.
Nu dacht ik ik installeeeeer de software opnieuw maar na het deïnstaleren kreeg ik de melding dat er teveel parameters waren. Deze melding kwam in een DOS scherm. Ik heb nu nog niet het programma opnieuw geïnstalleerd en wacht op een advies.
In de bijlage zit een printscreen van de melding in DOS.

Win on CD heeft het overigens altijd goed gedaan en ik wil dat graag als brand programma blijven gebruiken.

Een vraagje dus!

Er is wat mis gegaan met het plaatsen van de bijlage, vrees ik...

excuus de bijlage!

bijlage dus even vergeten! Een nieuwe poging nu

Bijlagen

• dos en cd.jpg
    dos en cd.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 22
Gebruik je nog andere brandsoftware?
Ik heb precies zo'n zelfde brander, maar ik kreeg daarbij Nero geleverd.

alleen deze

Ook ik kreeg een nero CD rom erbij. Om de één of andere reden heeft de firma die deze brander geïnstalleerd heeft gezegd dat Nero het niet goed bij mij deed. Hij gaf me er toen Win on CD bij.
In het verleden heb ik wel eens clone CD en Nero gebruikt.

Er mist geen driver ofzo bij de CDRW, of anders een uitroepteken van iets soortgelijks?
Aangenomen dat je de 'fatale' wijziging in je brandprogramma hebt aangebracht, zou ik proberen het programma botweg erover heen te kopieëren, en die onsuccesvolle deïnstallatie even te laten voor wat ie is.
suc6

Download hier ff Regcleaner en schoon daar je register mee op.
Zorg dat je alle brandsoftware via configuratie scherm>software verwijderd hebt.
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

In Regcleaner ga je eerst naar Options>Language>select language kies hier voor Dutch.
Zo dat leest makkelijker.:)
Dan ga je naar Extra>Register opschonen>voer ze alle uit.
Verwijder wat Regcleaner daar vind.
Probeer nu weer brandsoftware te installeren.
Als je Nero en Clone cd weer wilt gebruiken, dan moet je eerst Nero installeren en daarna Clone cd.
Doe het in deze volgorde anders kan je een conflict krijgen.

Ik gebruik vanaf dat ik die Plextor gekocht heb al Nero met Clone cd en kan alles branden zonder een conflict.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan