teveel spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Beste helpmij'ers,

Ik wordt er al een tijdje gek van maar sinds kort is het echt te gek geworden. In Mijn Outlook Express ( van Microsoft XP Pro) krijg ik per dag zeker 22 spam berichten. Ik weet niet hoe ik dit moet stoppen, heb 1 gratis programma uitgeprobeerd: "spampal" maar dit werkt niet. Straks ben ik een tijdje weg en ben ik bang dat de computer vast gaat zitten of dat mijn account geen nieuwe berichten meer gaat accepteren. Ik heb een account bij @home. Hopelijk weten jullie een goed programma wat Spam redelijk/goed tegengaat.... wat het wordt om de dag irritanter en het wordt zo langszamerhand slecht voor mijn gezondheid (bloeddruk stijgt)

Groeten,

Mailwasher van http://www.mailwasher.net/ kan berichten op de server wissen en werkt erg goed. Er is een beperkte gratis versie en een betaalde pro versie.

Filters kan je ook in OE maken, maar dan worden nog steeds alle spam berichten gedownload.

dank je wel, ga deze even proberen.. werkt dan ook goed in Outlook neem ik aan?

Groeten,

Geplaatst door thaans
werkt dan ook goed in Outlook neem ik aan?

Groeten,

Nee mailwasher werkt helaas buiten OE om.

Buiten dat ie imo verder wel goed werkt,
gebruik ik sinds een paar dagen SPaminspectorOE editie, deze is wel een plugin voor OE of Outlook.

Verder kan ik nog niet echt een mening hebben over dit produkt gezien mijn korte testtijd.:D
Makkelijk te bedienen is ie iig wel...

www.giantcompany.com

Laatst bewerkt:
Dacht het wel...kan me vergissen natuurlijk, maar ik krijg dan ook geen spam.

Mailwasher is een zelfstandig programma die je mail kan controleren en dan elk willekeurig mailprogramma kan starten om de goedgekeurde mail binnen te halen. Het is geen plugin.

Laatst bewerkt:
Misschien omdat jij zuiniger met je adresgegevens omgaat?

Ehm.. ik denk dat we beide een andere interpretatie lezen. :o
Maarach da geef ook nie, komt vast wel bovendrijven...
WEltruste trouwens.

Edit.
Dat bedoelde ik eiglijk te zeggen, dat het geen plugin is.:D

Laatst bewerkt:
De enige spam in 1,5 jaar tijd was het virusmailtje met de afzender microsoft (waar het niet vandaan kwam uiteraard). Verder krijg ik wel spam op mijn hotmail, die ik voor internetzaken gebruik, maar ik maak regelmatig een nieuw account aan en laat de oude dan vervallen (is gelijk de spam weg).

Ik gebruik mailwasher al weer een jaartje ofzo.
Je moet eerst mailwasher opstarten, alles aanvinken wat je als spam beschouwt (je kan deleten en bouncen alletwee aanvinken) daarna wordt je outlook opgestart.

Alles wat je bounced wordt op een zwarte lijst gezet en als je de volgende keer mailwasher opstart worden die berichten meteen van de server verwijderd zonder dat je ze ziet.

Wel af en toe je blacklist checken voor het geval er iemand tussenzit die er niet tussenhoort :)

(Gebeurt heel zelden maar het kan als je veel hebt te bouncen)

Ik gebruik sinds kort IhateSpam, dat is wel geintegreerd met OE. Gewoon outlook opstarten en het anti-spam programma wordt mee geladen. Wanneer de e-mails binnenkomen verdwijnen de spam berichten 1 voor 1. Wat er nog door geraakt kun je aanduiden voor de volgende keer en de spammer wordt automatisch aangegeven bij de provider...

Ik ben er eigenlijk meer tevreden mee dan alle andere die ik tot nu toe gebruikt heb.

Ben nu een gebruiker van mailwasher.. inderdaad buiten Outlook om gebruiken. maar ik houd IhateSpam in de gaten... Bedankt!

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan