Tevreden gebruikers voorgebakken pc's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een tip. Vanaf 3 Juli bij de Lidl een pc in de aanbieding. Prijs is nog niet vrijgegeven.
Zoek morgen wel ff de folder voor je op. (Ligt al in de papiercontainer)
Het enigste wat ik me kan herinneren is dat er een 120GB HD in zit.

Greetz Patrick

Hey gezina,

Merkpc's lijken mooier dan ze zijn...in mijn directe omgeving/pc wereld zijn packard hell en hell berucht.
In geval van problemen duur, tijdrovend en vaak de meest idiote problemen...naast de windhooskwalen natuurlijk.

De aldi pc's raad ik de meeste mensen aan...een degelijke prijs/kwaliteit verhouding...natuurlijk zit er overal iets aan wat niet bevalt dan moet je er echt zelf een samenstellen maar de Aldi levert goede zware machines tegen een leuk prijsje en de ervaringsverhalen bij een enkel defect geven mij een goede indruk van de service van de aldi.

Suc6 ermee

Gretz
hehe

Ook jullie bedankt voor de reacties! Ik heb me flink kunnen orienteren dankzij jullie adviezen, qua OS, het liefst hou ik deze Windows 98 se, maar aangezien Bill heeft besloten deze in 2004 geen ondersteuning meer te geven ben ik genoodzaakt XP te nemen...grrrrrrrr. Morgen op pad, ik hou jullie op een hoogte! :)

O, da's ook een goeie tip Pieter, thnx! (btw, maak uw borst(en) maar nat, zal wel lots of vragen hebben qua XP, weet daar weinig of niets van!)

Aankoop gedaan: totaal kosten 1102,99 euri all-in.
Alles wat ik hebben wilde zit er in/bij met zelfs dvd extra, XP home-cd ook, NIS 2003 cd ook, afijn wat ik eerder meldde dus. De hele mikmak wordt er opgezet en ook bezorgd, alhier de verdere installatie, over een dag of 3. Ziezo, hebben we dat achter de rug, stuk armer maar ja, dan hebbie ook wat! :)

Ha Pieter, dank je en ja dat africhten zal wel een verhaal apart worden! :D (maar daar heb ik jullie voor, gelukkig!)

Hey Gezina

Waar heb je m gekocht en wat voor systeem is het geworden?

H

Geplaatst door hehe
Hey Gezina

Waar heb je m gekocht en wat voor systeem is het geworden?

H

Bij deze...pffft :)

AMD Athlon XP2600+

Kast: PX4-300 Watt Middle Tower
Moederbord: S462 KT333 SB/U133
Geheugen: DDR 256MB PC266
Harde schijf: Maxtor 60 GB 7200rpm UDMA133
CD-rom speler: DVD-player 16 x 48 + cd-writer + software (Nero)
Floppydrive: Samsung 3,5 1.44
Modem: 56K PC Tel Voice Modem
Toetsenbord: Windows toetsenbord
Muis: Sweex 3D Mouse Scroll
Netwerkkaart: 10/100 Realtec
Boxen: Umax J152
Cooler: Socket A Spire
Videokaart: Geforce MX440 64MB DDR + tv-out
Monitor: Hansol Dynaflat 17 inch
Geluidskaart: Onboard
NIS 2003 losse cd
Bezorgkosten+installatie 35 euri
Totaal dus 1102,99 euri.

Sommige hoor ik denken, dat kan beter, maar voor mij is dit voldoende...waren eerst bij een andere pc-boer, zat er een andere eigenaar in de zaak, smoezelig type en een rotzooi daar! Deze is gekocht bij een grote pc-winkel, redelijk dicht bij huis.

Laatst bewerkt:
Afijn, deze ouwe pc zegt nu doe het zelf maar (zit ff op nog ouwere knar met Win 95+tel. modem), wordt dus paar dagen afkicken!

Nou ik vindtt (maar ik ben een leek op dat gebeid hoor) dat het voor dat geld er PRIMA zeg maar gerust uitstekend uitziet!

heel veel plezier en suc6 gewenst met je systeempie!

Hoi Gezina,

Het klinkt als een heel leuk ssysteempje en ook voor dat geld.
Zelf ben ik geen athlon en XP fan maar dat maakt niets uit...ik hoop dat jij er betere ervaringen mee zult hebben.
Als je een gamer bent zou ik denk ik wel een ander kaartje nemen...ipv MX bv Ti oid...
Ik hoop en denk dat je er heel veel plezier van gaat krijgen sterkte met het afzien op je w95 masjientje.

Greetz
H

Hoi Gezina.
ik moet zegen het syteem wat je aangekocht hebt, ziet er goed uit. Hoewel ik ook nog niet zo lang met Windows Xp Home Edition werk, ben ik zeer tevreden met dit OS-systeem. Nog veel plezier ermee.

Ook jullie bedankt voor de reacties, zag ik nou pas, zit nog steeds te 'rammen' op een antiekje uit het jaar zero, niet kapot te krijgen. Afijn, een mooie afronding van mijn vraag zal ik maar zeggen, overmorgen (zaterdag) wordt de nieuwe pc geplaatst. Ben best wel tevreden over mijn persoonlijke keuze qua samenstelling, gelukkig heb ik niet echt iets negatiefs gelezen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan