Beste VBA experts,
Ik ben bezig met een UserForm in VBA. In dit UserForm kan de gebruiker voor elke dag het gewerkte aantal uren invoeren in een TextBox. TextBox1 is maandag, TextBox7 is zondag. Graag wil ik dat er in TextBox 8 de som van het aantal gewerkte uren wordt weergegeven. Het is mogelijk dat een aantal TextBoxen niet ingevuld wordt (de mensen werken geen 7 dagen per week) en het zou helemaal mooi zijn dat er tijdens het invoeren al een som wordt weergegeven van de tot dan toe ingevulde uren.
Weet iemand hoe dit mogelijk is?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een UserForm in VBA. In dit UserForm kan de gebruiker voor elke dag het gewerkte aantal uren invoeren in een TextBox. TextBox1 is maandag, TextBox7 is zondag. Graag wil ik dat er in TextBox 8 de som van het aantal gewerkte uren wordt weergegeven. Het is mogelijk dat een aantal TextBoxen niet ingevuld wordt (de mensen werken geen 7 dagen per week) en het zou helemaal mooi zijn dat er tijdens het invoeren al een som wordt weergegeven van de tot dan toe ingevulde uren.
Weet iemand hoe dit mogelijk is?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: