TFT, 17 of 19 inch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ben vaan plan een lcd aan te schaffen, maar twijfel nog over het formaat. Ik zou graag reacties horen van mensen over het verschil tussen 17 en 19 inch. Ik bedoel bv; is een 19 inch niet erg groot og juist heel prettig?

Ik heb zelf een 17 en dat bevalt me prima. persoonlijk vind ik 19 wel erg groot. Maar zoals gezegd dat is persoonlijk en je moet je keus dus op je eigen wensen maken. Wellicht ook verstandig eens te kijken bij iemand in je omgeving die met een 19 werkt.
succes

een 19 inch is erg prettig. er zijn vele toepassingen waarvoor het wel leuk is. Als je veel gebruik maakt van tekstverwerking of spreadsheets, dan is een 17 inch wel genoeg.

ik heb zelf een 17" en het is ook zo dat een 17"tft
diagonaal al drie centimeter groter is als een crt scherm
en voor de rest is het wat je er voor wilt uitgeven,
de schermen worden toch nog steeds goedkoper

Ik zou zeggen hoe groter hoe beter! :thumb:
Alleen jammer dat de prijs ook groter wordt :(
en je kunt 'm ook altijd nog aan de muur hangen als je meer ruimte +afstand hebben wil.

Persoonlijk vind ik een 19 insch onwerkbaar, had er op mn werk 1 en die beviel zo slecht dat ik er weer een 17 heb neergzet.
Met spellen is het mischien wel grappig maar verder is het niks in mijn ogen, alleen als je vaak meerdere schermen open hebt staan is het handig omdat je ze dan kan opdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan