TFt beelscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo, IK wil binnenkort een tft beelscherm kopen. IK hoor iedereen over dat je met sommige tft beelschermen wel spellen kan splene en met andere weer niet.

Dit zou komen door de refresh rate. MIjn vraag is hoeveel refresh rate moet zo'n beelscherm hebben om spellen te kunnen spelen. Spellen als battlefiel en dergelijken mogen geen problemen geven.

IK heb in een krantje zien staan een tft, 19 inch refresh: 25 voor €599. Is dat goed?

knackje

Hangt meer af van ghosting, refreshrate maakt niet veel uit bij TFT's. En over die monitor kunnen we niet veel zeggen, je vermeld alleen de grote + de prijs.

Ok, MAar waar moet ik dan op letten, als ik een tft beeldscherm wil kopen. Maar ook heel veel actie spellen wil spelen. Wat is dat ghosting?

19 inch neovo K-19
Grootte: 19 inch
Inkijk hoek: 170/170
contrast 600:1
Helderheid: 250 cd/m2
resolutie max: 1280 x 1024
aansluiting D-SUb & DVI

prijs: 599

Geplaatst door knackje
Ok, MAar waar moet ik dan op letten, als ik een tft beeldscherm wil kopen. Maar ook heel veel actie spellen wil spelen. Wat is dat ghosting?

19 inch neovo K-19
Grootte: 19 inch
Inkijk hoek: 170/170
contrast 600:1
Helderheid: 250 cd/m2
resolutie max: 1280 x 1024
aansluiting D-SUb & DVI

prijs: 599

Ghosting is een naspoor van beelden. Dit zie je soms kort als er snelle beelden worden getoont op een TFT met een ms hoger dan 25/30.

Die TFT van jouw heeft dus 25ms. Dat is dus geschikt voor o.a games.

Ok bedankt voor je antwoord. Het is me nu duidelijk

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan