tft kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
hallo, ik probeer al een tijdje mijn originele cd van warcraft the frozen throne te kopieren. Ik heb verschillende programma's geprobeert maar geen 1 werkt deftig. Nu heb ik het eens geprobeert met alcohol 120% en ik heb een image file dat werkt. Maar wanneer ik deze brand werkt de cd niet meer en krijg ik een melding dat ik de originele cd moet plaatsen. Mijn originele cd is serieus aan het verslijten omdat ik nogal veel dit spel speel. Nu is mijn vraag. Hoe moet ik deze image op cd zetten? Als de image file zelf kan worden afgespeelt, wil dat dan zeggen dat de beveiliging er is afgehaald? Of moet ik andere opties gebruiken om het naar een image file te zetten, omdat een image file altijd kan worden afgespeelt?

ik hoop dat jullie mij kunnen en mogen helpen. Want ik weet niet of je dit wel mag vragen op dit forum. Volgens mij valt dit niet onder warez maar je weet nooit.
 
Om de kopie te spelen, heb je een illegaal iets nodig. En dat gaat niemand je hier vertellen omdat dat in strijd is met de huisregels hier. :)
 
ok, dus de image op cd zetten met alcohol 120% gaat niet, je hebt dus nog iets illegaals nodig. Als ik het goed begrijp (een crack ofzo). want alcohol 120% zelf is dus wel legaal.
 
Geplaatst door kristof k
ok, dus de image op cd zetten met alcohol 120% gaat niet, je hebt dus nog iets illegaals nodig. Als ik het goed begrijp (een crack ofzo). want alcohol 120% zelf is dus wel legaal.

Je zei o.a dit:
Maar wanneer ik deze brand werkt de cd niet meer en krijg ik een melding dat ik de originele cd moet plaatsen.

Daar was mijn 1e reactie op bedoeld.
 
met clone cd werkt niet. maar ik zal wel gewoon blijven proberen op rewritables tot het werkt.
 
Aangezien je in het bezit bent van het origineel heb je het recht een kopie voor eigen gebruik te maken.

Wat je nodig hebt is een kopie van die CD plus een file dat een crack of no-cd crack wordt genoemd. Een site als deze niet kan je hier wegwijs in maken.

succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door techie
Aangezien je in het bezit bent van het origineel heb je het recht een kopie voor eigen gebruik te maken.

Wat je nodig hebt is een kopie van die CD plus een file dat een crack of no-cd crack wordt genoemd. Een site als www.blaat.com kan je hier wegwijs in maken.

succes

Ook al is het voor eigen gebruik (dat kan je hier altijd zeggen aangezien niemand dat kan controleren verder), andere mensen die een crack zoeken voor een illegaal spel die ze bezitten, help je zo ook indirect.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan