TFT-monitor kapot????!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonardboth

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hey allemaal,

Ik zit sinds gisteren met een behoorlijk probleem. Pas een nieuwe pc inclusief een Packard Bell monitor gekocht, maar sinds gisteren doet het beeldscherm raar. Na ongeveer 5-10 minuten wordt het beeld zwart. Ook bij het opstarten van de pc blijft het beeld zwart, totdat ik bij het inlogscherm van Vista komt. Na 5 minuten valt dan alsnog het beeld weg. Als ik het beeldscherm dan even uitzet, doet het beeld het weer 20 seconden, daarna valt het weer weg. Ook zie ik flikkerend beeld als hij het wel doet. Dit is dus pas vanaf gisteren. Misschien een driver-probleem? Help aub, ik weet het niet meer...

Gr. Leonard

Pas nieuw? Dan niet zelf gaan zitten proberen maar direct terug naar de winkel!

Probeer eens de volgende dingen:

1) beeldscherm aansluiten op een andere pc, en dan testen.
2) kabels te controleren, eventueel andere kabel te gebruiken (Bijvoorbeeld DVI ipv VGA), of de kabel vervangen.

Doet de monitor op een andere pc met een andere kabel het ook niet goed, ga dan terug, en kijk hoe het zit met garantie. (waarschijnlijk moet je hem opsturen).

Doe thij het op de andere pc wel, dan zal de videokaart eventueel het probleem kunnen zijn.

Ik heb het even op een andere pc geprobeerd, daar deed hij het wel...ben nu nieuwe drivers aan het downloaden, kijken of dat helpt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan