TFT scherm ophangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Hallo,

Ik ben al een poosje in het bezit van een Samsung SyncMaster 960BF. Nu wil ik deze ophangen. Er staat mij iets bij dat dit kan zonder een Wall Bracket, ik zou alleen niet weten hoe en ik kan hier ook niets over vinden.

Als ik dit niet kan zou ik graag een Wall bracket willen gebruiken wat special voor dit scherm gemaakt is maar ook hier kan ik niets over vinden.

En als dat niet kan....dan wil ik het graag doen met een universeel wall bracket en welke kan ik dan het best gebruiken? Het moet uiteraard wel veilig zijn...

RobertG.

Ik heb mijn LG 19" ook opgehangen, met een steun. Mijne hangt ongeveer 7 cm van de muur af (vanaf de achterkant). Ik kan hem omhoog en naar beneden draaien, en op zij.
Vorig jaar ofzo een keer gekocht bij de Gamma voor 20 euro en werkt perfect. Alle steunen passen wel op een standaard tft scherm.

Je moet gewoon even voor je zelf nagaan of je hem nog gaat verstellen als je hem hebt hangen.

Nee: Kies dan gewoon een helemaal vlakke, die hang het dichts bij de muur.
Soms: Kies eentje die je kan kantelen
Ja: Kies een echte arm, met meerdere schanieren.

En je hoeft niet een speciale ophanging hebben voor je type beeldscherm.
Het is ongeveer zo'n steun alleen kan ik hem ook nog opzij draaien
164408.jpg

Laatst bewerkt:
En maak je hem dan vast aan het scherm zelf of aan de voet?

Als hij aan de voet zit kan ik hem alle kanten al op draaien. en ik neem aan dat je die vast moet schroefen..maar hoe?

Er zit een uitsparing achterop met schroefbusjes voor b.v. zo'n wandsteun, bij Vogels staat erbij voor welke hij geschikt is, zal even kijken worden.

Heb dezelfde monitor maar kan er geen speciale steunen voor vinden, ik heb hem niet nodig, maar toch.

Ik zie aan de onderkant alleen 4 kleine *niet diepe* gaten waar lijkt mij niets in kan...
Waar zie jij die zitten dan?

Die voet moet eraf.
De klep achterop eraf trekken, dan zie je die 4 schroefbusjes.

Oke, kan iemand mij een steunt aanraden die er zeker op gaat passen?
Ik wil graag wel dat hij alle kant op kan draaien. dus omhoog, omlaag en rechts en links.

Dit zodat hij op zowel bank als bed te bekijken is en op verschillende hoogtes...

ik zou gewoon is in een computerzaak / bouwmarkt kijken. Daar vind je ze wel. En ze passen allemaal wel. Achter op je scherm zitten 4 gaten, daar kan je zo dat plaatje op schroeven.

En als je je huis niet uit wil, bekijk wat internet shops. Genoeg te vinden.

Oke, bedankt! Ik ga morgen wel wat winkels langs...
Ik zet hem op opgelost en ik laat nog wel even weten of het gelukt is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan