TFT-Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Berichten
204
Waarmee maak ik het besten een tft-scherm schoon.
En dan gaat het dus om vingevlekken op het scherm.

:cool:
 
Talloze mogelijkheden:

vele soorten beeldschermschuim (te koop in pc winkel)

een gewoon stukje keukenrol en even goed "ademen" op het scherm is een stuk goedkoper en net zo effectief.
 
er zijn speciaale doekej(heb ik) en die zijn speciaal erop gemaakt moet je ff in de computerzaak kijken
 
Ja en dan *.* eurootjes neertellen voor zo'n doekje. Geloof mij, een stukje keukenrol doet 't zelfde (zonder te krassen)
 
glassex

hallo admin_frisian,

geen alcohol houdende producten gebruiken op een tft scherm,glassex lijkt me niet goed voor een tft scherm.
aangeraden wordt een vochtig doekje,niet nat want dan kan het vocht tussen het scherm komen.
minet
 
opgelost

Bij deze wordt een ieder bedankt voor zijn/haar reactie op mijn vraag.
Het scherm is weer helder. Zowel van buiten als van binnen(reactie van Monaco)

:thumb:
 
Re: glassex

Geplaatst door MINET

geen alcohol houdende producten gebruiken op een tft scherm,glassex lijkt me niet goed.......
Ik heb zelf een superplat LG beeldscherm met anti reflectie laag.
Bij aankoop vroeg ik mij ook af met welk middel ik het scherm het beste schoon kon maken, heb daarbij LG gemailt voor advies hierover en kreeg te horen dat het ook prima met een beetje glassex kon.
Vandaar deze reactie.
 
hallo admin-frisian,
nou,hieruit blijkt maar weer dat ieder bedrijf weer iets anders zegt.
hoe is je ervaring met glassex,t.a.v. je scherm.
ik doe het met een heel klein beetje vocht op een doekje,gaat perfekt.
minet
 
Een beetje glassex gaat prima om de echt vette vingers er af te krijgen, al heeft een droge doek mijn voorkeur.
Dat komt omdat ik bij dit beeldscherm echt elk vlekje zie, inclusief de strepen die glassex veroorzaken, dat heeft natuurlijk weer te maken met die anti reflectie laag die erop zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan