tga 2 jpeg converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Heb tijdens doom3 veel screenshots geschoten, die allemaal in tga-formaat zijn.Die zijn erg groot, en in jpeg beduidend kleiner.Maar om nou 1 voor 1 in photoshop te converteren is veel werk.Is er een manier in photoshop om ze allemaal te gelijk om te zetten naar jpeg?Of weet iemand een ander progje?T zijn er 289 dus dat zou een hoop werk schelen!

Groeten peter
liever lui dan moe;)

IrfanView.
Menu File/Bestand, Batchconversion/Groepsconversie.
Lijkt me dat een programma als Photoshop die mogelijkheid toch ook wel heeft. Zoek eens in de help naar Batchconversion.
Paint Shop Pro heeft die mogelijkheid ook.

Guus.

Laatst bewerkt:
Thx. Ga er mee stoeien! Als t niet lukt dan hoor je het wel;) ...

Groeten peter

Ooohhh, wat werkt dat lkkr zo in irfanview!En dan te bedenken dat ik er al een kleine 50 stuk voor stuk had geconverteert!lol
Thx 2 guus abc:thumb:

Groeten peter

Heb je ook al ontdekt dat je tegelijkertijd kunt hernoemen door in het venster Groepsconversie onder Uitvoeren de derde optie te kiezen? (Daar moet je wel de laatste versie voor hebben.)
En wat je - naast de opties voor JPEG - nog allemaal kunt doen als je Geavanceerde opties inschakelt? (Zie bijlage.)

Guus.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook gebruikt! Heb als eerst te gebruiken naam het opvolgende getal ingevoert van de al geconverteerde shots. Ideaal! Blijven mn shots toch op volgorde. Bedankt voor de tip in ieder geval, vind t echt geweldig werken. Scheelt zoveel tijd:thumb:

Groeten peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan