The All-Seeing Eye :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jackazz

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Ik heb afgelopen week mijn HD maar weer eens geformatteerd voor de verandering...na alle programma's weer hebben te geinstalleerd kwam ik er naar een tijdje achter dat The All-Seeing Eye het niet meer goed deed...

wat is het probleem.. als ik voor een bepaalde game naar servers wil scannen gaat die eerst wel ze allemaal pingen maar hij scanned der maar een stuk of 80.. terwijl hij ze zelf wel allemaal scande...

het aparte is dat het programma het eerst wel goed deed (voor de herinstallatie) maar nu niet meer...
weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen??/

Voordat ik me HD had geformatteerd en ik ging scannen met All Seeing Eye liet het programma alle servers zien met hoeveel players der online waren en welke map... ma als ik nu ga scannen met All Seeing Eye (zelfde versie) scanned die maar 90 servers en die zitten dan meestal ook nog helemaal in Amerika waardoor je daar niet normaal op kunt gamen

ik hoop dat het zo iets duidelijker is

Geplaatst door Jackazz
Voordat ik me HD had geformatteerd en ik ging scannen met All Seeing Eye liet het programma alle servers zien met hoeveel players der online waren en welke map... ma als ik nu ga scannen met All Seeing Eye (zelfde versie) scanned die maar 90 servers en die zitten dan meestal ook nog helemaal in Amerika waardoor je daar niet normaal op kunt gamen

ik hoop dat het zo iets duidelijker is
misschien iets veranderen in de instellingen?

ik heb al gezocht bij de instelling van het programma.. maar ik kon niks vinden.. en als ik het programma van iemand anders direct naar mijn HD kopier krijg ik het zelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan