The cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ha Membres, ik krijg na het scannen met the cleaner een "error" TC kan pagefiles sys niet scannen.
Hoe krijg ik voor elkaar dat;
1 ik die error niet meer krijg OF
2 pagefiles sys kan scannen
Bijlage 1
BiGWXXL bedankt alvast!

Bijlagen

Ff antivirus uitzetten, dan scannen en daarna weer aanzetten.

Toet - toet da's snel,

Ik ga dat meteen proberen

helaas error blijft precies hetzelfde, het gaat echt om de pagefiles sys denk ik.
oftewel swapfile
toch bedankt
BIGWXXL

Laatst bewerkt:
Dankje Gezina.
Alleen werkt dat niet bij mij
Ik laat 't zo
BiGWXXL

BIGWXXL, ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb alleen inmiddels the Cleaner niet meer geïnstalleerd staan, dus ik kan niet precies zeggen welke stappen, mar je kunt een uitluiting maken voor een bestand. Zorg dan dat je dus pagefile.sys uitluit en je hebt geen probleem meer!

Succes.

Geplaatst door fun_surfer
BIGWXXL, ik heb hetzelfde probleem gehad, ik heb alleen inmiddels the Cleaner niet meer geïnstalleerd staan, dus ik kan niet precies zeggen welke stappen, mar je kunt een uitluiting maken voor een bestand. Zorg dan dat je dus pagefile.sys uitluit en je hebt geen probleem meer!

Succes.

Dat antwoord stond al in mijn link. :confused:

Sorry Gezina, ik heb eigenlijk niet op die link van jou geklikt. Onnodig geantwoord dus, SORRY HOOR! :o

Eigenlijk geen meer, BIGWXXL. Ik heb Norton AntiVirus 2003 erop, SpyBot S & D en SpywareBlaster. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat NAV ook het één en ander in huis heeft tegen trojans...

IDD AlS ik wel eens een trojan tegenkom, houd nav die altijd tegen.
Maar ik vind het prettig als er een prgramma is dat er voor is, vooral om het scannen van gedownloade files
zoiets van: "schoenmaker houd je bij je leest""
Ik laat t verder voorlopig zo.

Bedankt
BiGWXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan