The Filmmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

legbers

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Hallo,

Ikwil een gedownloade film op DVD zetten.
Ik heb reeds k-lite codec en wil nu The Filmmachine downloaden.
Maar hierbij vraagt de computer steeds met welk programma the filmmachine geopend moet worden. Kies ik uit een lijst b.v. K-lite codec dan wil de pc dit programma weer downloaden.
Ik kom er niet meer uit.

Graag hulp van iemand die weet hoe dit moet.

Groet,
Leo Egbers

Krijg je die melding direct wanneer je wil downloaden of heb je al gedownload en wil je het programma installeren??

Wat is precies de naam van het bestand dat je hebt gedownload, vooral de drie letters achter de punt. Is dat misschien .rar??

Ok,

Dat is dus een ingepakt bestand, dat je eerst moet uitpakken.

Een mooi freeware-programma daarvoor is 7Zip:

http://www.7-zip.org/

Download en installeer dat programma eerst. Wanneer je dat gedaan hebt ga je naar dat .rar bestand van The Filmmachine. Klik 1x met rechts op dat bestand en kies voor "hier uitpakken", in het Engels "extract here" of iets dergelijks.
Het rar bestand wordt nu uitgepakt en er komen meerdere bestanden te voorschijn, waaronder ook het .exe bestand om The Filmmachine te installeren.
Hou ons even op de hoogte!

Ok,

Dat is dus een ingepakt bestand, dat je eerst moet uitpakken.

Een mooi freeware-programma daarvoor is 7Zip:

http://www.7-zip.org/

Download en installeer dat programma eerst. Wanneer je dat gedaan hebt ga je naar dat .rar bestand van The Filmmachine. Klik 1x met rechts op dat bestand en kies voor "hier uitpakken", in het Engels "extract here" of iets dergelijks.
Het rar bestand wordt nu uitgepakt en er komen meerdere bestanden te voorschijn, waaronder ook het .exe bestand om The Filmmachine te installeren.
Hou ons even op de hoogte!

Hartelijk bedankt. Het is gelukt!

Met dank,
Leo Egbers

:thumb: :thumb:
Veel plezier met het programma!

Dank je.
Ken je het programma?
Ik heb een probleem met de subtitles.
Je moet een scherm openen waarmee de ondertitels kunnen worden toegevoegd.
Alleen kan ik die dus nergens vinden.
Je kuint bladeren maar je kunt alleen zoeken op bestanden subtitles.

Ik ken het programma niet, maar dat is niet zo erg...

Heb je een apart ondertitel-bestand dan wat bij de film hoort?

Ik ken het programma niet, maar dat is niet zo erg...

Heb je een apart ondertitel-bestand dan wat bij de film hoort?

Niet voor zover ik weet.
Moet ik een apart ondertitelbestand hebben of zo wat ik bij alle films kan gebruiken?
Zo ja, waar kan ik dat vinden?

Hangt ervan af wat voor film je hebt gedownload...
Soms zijn ze inclusief ondertitel, soms niet, moet aangegeven staan daar waar je de film vandaan hebt.
Wanneer er geen ondertitel opstaat, dan moet je die inderdaad toevoegen uit een apart ondertitel-bestand, vaan een .srt of .sub bestand, dat is ook waar The Filmmachine naar vraagt.
En waar je die kan vinden? Sorry, mag ik hier op dit forum niet doorgeven, maar zoek met Google eens op NL ondertitels of zoiets:D :D

Hangt ervan af wat voor film je hebt gedownload...
Soms zijn ze inclusief ondertitel, soms niet, moet aangegeven staan daar waar je de film vandaan hebt.
Wanneer er geen ondertitel opstaat, dan moet je die inderdaad toevoegen uit een apart ondertitel-bestand, vaan een .srt of .sub bestand, dat is ook waar The Filmmachine naar vraagt.
En waar je die kan vinden? Sorry, mag ik hier op dit forum niet doorgeven, maar zoek met Google eens op NL ondertitels of zoiets:D :D

Tja,

Het is een complete film met ondertitels, maar die zie ik niet in een apart bestand.
Ik zoek wel even met Google.

Bedankt tot zover.

Als het een complete film met ondertitels hebt, dan zijn deze al "ingebakken" en heb je geen apart bestand meer nodig en hoef je ook niets in te geven bij The Filmmachine, staat dan al goed!

Als het een complete film met ondertitels hebt, dan zijn deze al "ingebakken" en heb je geen apart bestand meer nodig en hoef je ook niets in te geven bij The Filmmachine, staat dan al goed!

Toch blijft The Filmmachine erom vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan