The Five Pillars : Gratis online game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razorblade

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Wie is geïnteresseerd om mee te spelen in een kei leuke mmorpg?

Al bijna drie jaar speel ik een online game dat ‘The Five Pillars’ noemt, het is erg verslavend maar we zitten voorlopig nog met een beperkte groep nederlandstaligen (Belgen en Nederlanders)! Via deze weg wil ik mensen toch eens aanmoedigen om op zijn minst een kijkje te nemen in deze wonderlijke wereld die voor ons een thuishaven geworden is, misschien ligt het je wel!
Hieronder volgt een kort stukje uitleg over ‘The Five Pillars’, maar het is natuurlijk veel meer dan dat !!

The Five Pillars is een GRATIS mmorpg (massive multiplayer online roleplay game) dat zich afspeelt in een vreemde post-apocalyptische wereld.
Je start als een magiër met je eigen kleine land dat je moet zien om te bouwen en uit te breiden in een groot koninkrijk dat gevreesd wordt door anderen door hen aan te vallen en hun aanvallen met succes af te weren. Kies één van de vijf magiën als basis en leer ermee om te gaan (rood, blauw, zwart, wit of groen).
Vernietig de legers van je tegenstanders met machtige spreuken en voorwerpen! Gebruik eeuwenoude magie om je koninkrijk te verbeteren of om je tegenstanders hun koninkrijk te vernietigen. Met het machtigste leger kan je de enige heersende macht op de planeet worden!
Verenig jezelf met anderen in een grootse guild waar teamwork je kansen bepalen om de ultieme tegenstander aan te kunnen en anderen te domineren.
Iedereen wil de beste zijn, maar niemand wil dat jij het bent!

Heb je irc? #fivepillars of #t5phelp op een galaxynet server is de meest geschikte plek!

Lijkt dit een uitdaging voor je, aarzal dan niet en registreer je op :

http://thefivepillars.org

Of kom eens langs op ons Nederlandstalig forum waar je alles te weten kan komen over The Five Pillars :

http://jaggu.org/forum/viewforum.php?f=28

Ik zou zeggen, probeer het eens en misschien zit JIJ binnenkort bij mij in de guild en kunnen we samen met anderen de tegenstanders in de pan hakken!

Groetjes,
Razorblade (razorblade.thefivepillars@hotmail.com)

Is dat niet zoiets als Kings of Chaos? Speelde ik toen ik 13 was :p. Goeie ouwe tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan