The Godfather (game) loopt vast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herculesds

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Berichten
405
Als ik het spel instaleer en daarna gelijk speel dan kan ik het spel rustig onbeperkt lang spelen.

Als ik hem de 2e keer opstart blijft hij gelijk vastzitten, ik krijg gelijk zwart beeld te zien. Als ik hem met Programmacompatibiliteit Windows 98/ME opstart krijg ik alleen de trademark te zien van EA daarna kom ik terug bij het bureaublad. Heb hem al x geprobeerd om de bureaublad naar 800x600 te zetten en daarna opzetten maar dat maakt niks uit. Vastzitten blijft hij doen

Na het opnieuw instaleren gebeurd weer hetzelfde, kan het 1x spelen en daara niet meer

Het is gewoon een full game geen demo of e.d.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet
 
Heb je je systeem misschien overclockt?
Herstel de standaardinstellingen in de bios.
 
Ik heb me PC niet overgeclockt. En de bios herstellen gaat dat niet ene beetje ver. En hoe doe je dat? dan kan ik het wel ff testen
 
Ge gaat naar de bios en daar staat ergens standaard instellingen herstellen of wel old values(waarden) herstellen.
Als je je pc niet overclockt hebt dan zal het waarschijnlijk daar niet aan liggen.
 
ik ga hem denk ik kopen voor de gamecube als ie daar nog op uitkommt tenmonste
 
Heeft dit altijd goed gewerkt op die pc?
 
Ik heb nooit problemen gehad op me pc. aan de systeemeisen kan het niet liggen. Het is een 3,2 met 512 geheugen. Ik heb een Geforce fx5900xt 128 mb. Dit is ruimvoldoende.

Ik kan het spel 1x spelen daarna niet meer.
 
Kijk eens naar je virtueel geheugen.
Rechts klikken op deze computer-eigenschappen-geavanceerd-bij prestaties: instellingen en dan geavanceerd. Dat mag 3 keer zo groot zijn als je ram geheugen.
 
Hoe groot is je ramgeheugen en dat mag je met drie vermenigvuldigen.
 
Ik heb hetzelfde probleem en heb het nog steeds niet kunnen oplossen
Wat was bij jou de oorzaak hercules?
 
gebs zei:
Ik heb hetzelfde probleem en heb het nog steeds niet kunnen oplossen
Wat was bij jou de oorzaak hercules?
Ben je al op mijn links gaan zien? Indien niet doe het dan de kans is groot dat je probleem er tussenstaat.
 
Bij mij doet het spel het ook niet .
Als ik in een auto stap kom ik er niet meer uit.
 
Er is nog 1 andere mogelijkheid volgens de officiële site is een fout tijdens de installatie ook mogelijk. Lukt het dan nog niet dan heb je zoals Herculesds zei een illegale versie.
 
Het is raar maar zo is het met spellen.
Wie een illegale versie heeft die worden na een tijdje onbespeelbaar.
Dit is een beveiliging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan