The Godfather II Online werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hallo Helpmij,

Ik heb vandaag de orriginele versie van The Godfather II gekocht, helemaal geïnstalleerd en het werkt op Single Player naar behoren.
Als ik online wil gaan gamen, moet ik mijn e-mail adress en wachtwoord invoeren, ik moet licenties accepteren en dan gaat ie connecten.
Maar dit connecten duurt een eeuwigheid. Ik heb al met de helpdesk gebeld, en die zeggen dat ik een patch nodig heb.
Deze patch zou met het opstarten van de game al uit zichzelf moeten starten, wat deze bij mij dus niet gedaan heeft.

Voor de patch is de versie 1.0.764.0 en na deze patch zou de versie 1.0.788.0 moeten zijn.
Ik heb nog gewoon de eerste versie. Heb ik iets fout gedaan?

Als iemand mij kan helpen met deze patch zou het geweldig zijn.

Danku,

Robert.

Deze patch heb ik dus nog niet, en ik zou deze wel willen hebben zodat ik ook Online dit spel kan spelen.

heb je toevallig een no cd crack eroverheen draaien?

Nee, ik heb het spel gister origineel gekocht, daarom gebruik ik geen crack.

kijk even in de folder waar je het spel geinstalleerd hebt. vaak zit er een update patcher of een launcher bij waarvanuit je kan patchen.

het ziet er naar uit dat alle links naar de manual download niet werken. heb iig geen werkende kunnen vinden op google.

Ik heb een telefoontje gepleegd naar EA (2e x) en die hebben me vervolgens een link naar de download van de patch gegeven.
Deze staat ergens helemaal onderin een site, die overigens nergens vermeldt staat, verstopt.
Deze vraag is opgelost, hoewel er niet echt iets gedaan is :P :thumb:

Kan je me de link sturen van die patch die je hebt gekregen van die EA werknemers?
Ik heb namelijk het zelfde probleem :D:)
Kan je het naar hitman-roy@hotmail.com mailen?
Alvast bedankt :D

.GreetZ
.Paladinó.

Zou iemand mijn die link ook kunnen doorsturen ??
Ik zit namelijk met het zelfde probleem...
Of zet hem anders in deze topic.. dan kan de rest die m nodig heeft er zo vanaf halen..

De link kan iig verstuurd worden naar joel_1234321@hotmail.com

bvd.

Heb dit probleem ook gehad, om het op te lossen heb ik de ea site afgezocht naar godfather en ondersteuning voor het spel. Er is wel degelijk een download verkrijgbaar die ervoor zorgt dat je online kunt. Wat ik verwarrend vond is dat er iets bij stond over als je het spel in het duits had dan zou deze patch een of andere gangster unlocken. Wist niet zeker wat te doen dus toch maar gepatched en voila ik kon online maar dat is dan ook t enige wat je ermee kunt er blijkt nooit iemand online te zijn.

Deze patch is genaamd: PATCH_GF2PC_F_2009_04_28_17_36_36.exe
Zoekt en gij zult vinden, hij staat wel degelijk op internet.
Greetz

Laatst bewerkt:
Ik heb een telefoontje gepleegd naar EA (2e x) en die hebben me vervolgens een link naar de download van de patch gegeven.
Deze staat ergens helemaal onderin een site, die overigens nergens vermeldt staat, verstopt.
Deze vraag is opgelost, hoewel er niet echt iets gedaan is :P :thumb:

Kun je mij die link ook op sturen want ik kan hem ook niet vinden????
alvast bedankt

Kun je mij die link ook op sturen want ik kan hem ook niet vinden????
alvast bedankt

Helaas heb ik de link niet meer. Nadat ik de patch heb geïnstalleerd werkte het bij mij nog niet eens. Je zou zelf even naar de helpdesk moeten bellen.

Sorry.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan