The page cannot be displayed

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiritual89

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Ik probeer een e-mail formulier aan de praat te krijgen. Formulier is klaar en als ik hem upload naar de KPN server of mijn eigen server (Windows Server 2003 Enterprise Edition SP2) en ga testen dan krijg ik zodra ik de gegevens heb ingevuld en op verstuur klik: "The page cannot be displayed".
Hoe krijg ik het aan de praat ?

Waarschijnlijk heb je in je form het pad naar de verwerkingspagina niet goed staan.

ecross bedoelt het "formulier" dat jij upload. Erik verwijst naar de action in <form>
HTML:
<form method="post" action="watstaathier.php" />

ecross bedoelt het "formulier" dat jij upload. Erik verwijst naar de action in <form>
HTML:
<form method="post" action="watstaathier.php" />

Dit bedoelden jullie?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

<html>
<head>
<title>Contactformulier</title>
</head>
<body>

<form method="post" action="distribution/phorm.php">

<input type="hidden" name="PHORM_CONFIG" value="quickconfig.php">

Naam: <br /> <input type="text" name="name" size=50 maxlength=50><br /><br />

E-mailadres:<br /> <input type="text" name="email" size=50 maxlength=50><br /><br />

Bericht:<br /> <textarea rows="5" cols="38" name="bericht"></textarea><br /><br />

<input type="submit" value=" Verstuur ">

</form>

</body>
</html>

En zit in de map waarin deze pagina zit nog een map die distribution heet? En zit in die map nog een bestand dat phorm.php heet?

Heb je niet per ongeluk deze pagina ook in de map distribution gezet?

Om dan toch 100% zeker te weten dat het klopt, open je de pagina waar het form in staat in je browser. Kopieer de volledige url zoals ie dan in je adresbalk staat eens hierheen.

Laatst bewerkt:
Dat betekent dus gewoon dat het bestand niet op de goede plek staat. Ik zou het nog eens opnieuw uploaden en goed opletten dat je het naar de goede plek doet.

Op z'n server doet zich ook exact hetzelfde probleem voor, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Maar ik zou zeggen, neem eens contact op met KPN. Zij kunnen je misschien vertellen waarom het niet werkt.

Dat KPN het niet bied, .php? Je zou toch verwachten van wel juist.
Het gaat hier niet om speciale hosting, maar om een dienst die bij een internet abonnement zit. Normaal gesproken wil dat zeggen dat je bestanden kunt hosten, maar dat er geen serverside scripting mogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan