The Settlers Heritage of Kings

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleutelmen

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo
als ik the settlers opstart en dan op nieuw spel laden druk dan gaat tie laden maar dan is tie even aan het laden en dan gaat het spel in een keer helemaal uit
weet iemand wat dit is

Laatst bewerkt:
Zou je kunnen zeggen welk besturingssysteem je hebt? Voldoet je systeem aan de vereisten? Heb je eventuele patches gedownload?

mijn systeem voeldoet aan vereisten ook besturingsysteem want dat is windows 98 se of hoger ik heb windows xp professional sp3 ik heb ook tot het laatst gepatch nu is tie op de up-to-date versie maar hij doet het dan nog steeds niet

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig een illegale versie van het spel (dus ook op een gebrand cd'tje)? Als dat het niet is, zal ik nog echt verder moeten zoeken...

Weet je toevallig wat de resolutie is van je scherm/computer?

Kan je wel spelen als je je antivirusprogramma tijdelijk uitzet? Welk antivirusprogramma heb je?

Download hier Ccleaner. Laat het alles verwijderen wat standaard aangevinkt staat. Zorg er wel voor dat dingen bewaard blijven (kruisje ervoor weghalen), die je niet weg wilt hebben!

Heb je de laatste drivers van je moederbord en videokaart geïnstalleerd? De drivers kan je vinden op de website van de fabrikant. Als je het niet weet/kan vinden, wil ik ze best voor je zoeken, maar heb ik wel de naam van je pc/moederbord en/of videokaart nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan