The Sims 2 BACKUP/NO-CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Kan ik van de Sims 2 (playcd cd 1) een backup maken, of het op mijn pc te zetten, zodat ik wel kan bouwen en ook zonder cd kan spelen?​
 
Wat bedoel je precies?

Je hebt de originele sims 2 en wilt zonder cd spelen? Dan ja, heb je een crack nodig.
 
Die zul je hier niet vinden of krijgen, je mag er hier eigenlijk zelfs niet om vragen....
 
Oke, sorry. Ik zal het niet meer vragen, maar mag ik wel wat anders weten?
Kan ik de speel CD zo kopiëren zodat hij het WEL doet?
Groetjes
 
ik zal je wel ff een crack geven, als je ff wacht... (ik ben niet zo kinderachtig om niet te helpen)

hier:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou fijn zijn, bedankt!!!

JIJ BENT DE ENIGE ECHTE SUPERRE!!!:thumb::thumb::thumb:
 
BTW... cracks vinden is heel makkelijk... typ in google: hoe kom ik heel snel aan een ban?
 
ik zal je wel ff een crack geven, als je ff wacht... (ik ben niet zo kinderachtig om niet te helpen)

hier:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt

En ik ben niet kinderachtig jou hiervoor een officiele waarschuwing danwel ban te geven
 
Nee, ban HEM NIET ALSJEBLIEFT!!!

Inmylife, luister, ik ben NU zo KINDERACHTIG om je msn te vragen, geef je die crack daar maar!:thumb::)
 
Jij hebt je als iedereen hier op het forum te houden aan de huisregels die je trouwens doorgelezen dient te hebben want je hebt ze geaccepteerd tijdens je registratie.

Als je het kinderachtig vind had je ze niet moeten accepteren. Simpel als dat en dat ik jou weer tref tja dat is pech hebben. Een andere mod had hetzelfde gezegt of gedaan.
 
Ik ben er klaar mee.

Als jullie niet willen luisteren dan gaat er slot op dit topic.

Niet eens met mijn beslissing:

klachten@helpmij.nl en vertel daar maar waarom het topic open zou moeten blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan