The sims 2 downloads...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moowjow

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hallo. Ik heb de sims 2 gedownload via torrent en hij deed het niet. Toen heb ik The sims 2 een andere torrent gedownload hier zat een crack bij. Ik snap niet hoe ik dat moet gebruiken? :confused:En ook niet of ik de CRACK eerst op Cd moet zetten? Ik heb deze gedownload. En dan alleen the sims 2. De andere heb ik weggevinkt! heeelp! :(xx :love:

ik heb deze gedownload dus(site) Het is geen reclame of zo. ik wil gewoon vragen of die ook goed is met crack en of welke jullei gedownlaod hebben. ow de site was weg. dus hier opnieuw;

Laatst bewerkt door een moderator:
De bedoeling is dat je de crack kopieerd en plakt over het originele opstartbestand van The sims 2. Het originele bestand bevindt zich, als ik mij dat goed herinner, in de map TS bin. Dat is dus in de installatiemap van het spel op je hardeschijf.

Ik heb je link niet voor niets verwijderd! Betekend niet dat je die link er weer neer mag zetten. Lees anders de huisregels nog eens door

Hoe moet ik de crack op de sims 2 plakken?? :confused: Ik snap het neit zo goed

Kopieren van de crack doe je door er met je rechter muisknop op te klikken. Dan keis je kopieren.

Je gaat dan naar de map waar de crack geplakt moet worden. Daar klik je in de map met de rechter muisknop en kies je plakken. Vervolgens komt er een melding met de vraag of je het bestaande bestand wilt vervangen. Dan klik je op ok en kan je spelen. Let wel op, deze vraag moet gesteld worden, gebeurt dit niet dan zit je in de verkeerde map!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan