The Sims 2 op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskiapenning

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Ik heb the Sims 2 op mijn windows 7 computer geinstalleerd, maar ik krijg een foutmelding als ik het spel wil starten, iets met dat DirectX niet compitabel is, maar ik heb de meest recente drivers etc gedownload! wie kan mij helpen?

probeer de compaliteit aan te passen zodat deze op xp staat.
ga naar de echte locatie van het .exe bestandje. (waarvan de snelkoppeling op het bureaublad is.)
rechtermuisknop en dan staat ergens compaliteit zet die op xp sp3.
succes:thumb:

Whisper, je bent een held! ik heb idd de compatibiliteit op xp sp3 gezet, en nu doet ie het! heel erg bedankt !!!!

vind een bedankje leuk maar ben geen held.:)
is je vraag opgelost druk even op vraag opgelost rechts onder:thumb:
veel plezier:thumb:

sims 2 nachtleven

hallo,

ik wil sims 2 nachtleven installeren maar ik krijg dan een melding van dat ik eerst een exemplaar van sims 2 moet installeren. moet ik dan de gewone sims 2 kopen? wat moet ik nu doen?
:confused:

groetjess

De Sims op Windows 7 :p

Gebruik windows XP, Windows 7 is een kantoortjessysteempje

@sheron20 sims 2 nachtleven is een uitbreidings pakket dus ja je moet de gewone sims 2 hebben.

@tiktuk windows 7 is geen kantoor syteempje word volop mee gegamed en dat werk goed.
als jij windows7 een kantoorsysteempje vind mag je toch wel eens meer info er over zoeken.

@sheron20 hopelijk helpt mijn antwoord je :thumb:

Terwijl er geen games uit zijn voor windows 7? P.S.: Hoe doen ze dat dan, erop gamen?

sims 2 werkt niet op windows 7

Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg ook een foutmelding, en als ik het wil oplossen zegt ie dat ik de update via the sims2 site moet downloaden en gebruiken, maar als ik dat doe dan vraagt ie naar disc 4 van sims 2?? Heel raar want die bestaat dus niet..
Maar het is dus beter om windows xp te gebruiken? Is er echter geen andere oplossing? :(

Groetjes.

ik heb geprobeerd om de sims 2 te installeren op mijn computer, ik heb windows 7. maar dit lukt niet, nadat er gevraagd wordt om de 2e cd erin te doen komen er steeds meldingen met ''de installatie is mislukt, wilt u opnieuw proberen of annuleren?''
het zou heel fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen en weet wat te doen.
groetjes carlyn

Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg ook een foutmelding, en als ik het wil oplossen zegt ie dat ik de update via the sims2 site moet downloaden en gebruiken, maar als ik dat doe dan vraagt ie naar disc 4 van sims 2?? Heel raar want die bestaat dus niet..
Maar het is dus beter om windows xp te gebruiken? Is er echter geen andere oplossing? :(

Groetjes.

ik heb wel een disc 4, in totaal heb ik ook 4 discs..

Windows 7 is meer geschikt voor thuis, de meeste kantoren gebruik xp op terminal service enz.
Beide onwaar, maar dat terzijde.

Ik sluit deze topic, de topic is oorspronkelijk van januari 2010, dus vrijwel een jaar oud. Daarbij liften diverse mensen mee, wat niet toegestaan is. Als men een vraag / probleem heeft, kun je een eigen topic aanmaken.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan