The Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
* 800 MHz processor
* 256 MB RAM if Windows XP
* 128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000
* At least 3.5 gigs of free hard drive space

If you have a non-T&L capable video card (such as TNT2, Intel, or Rage for example) then you need at least:

* 2.0 GHz processor
* 256 MB RAM if Windows XP
* 128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000
* At least 3.5 gigs of free hard drive space

Recommened video cards (and the more video memory the better):

* ATI Radeon 9800 Pro
* Nvidia Geforce 4

Ik heb:

2,08 Ghz processor,
768 MB ram Windows XP
en nog 120 GB hdd ruimte..

En volgens mij heb ik niet een " T&L capable video card ".. (iemand kan mij vast wel vertellen wat het is toch?) Maar dat weet ik dus niet zeker. voor iemand die wil zoeken: Nvidia Geforce 6200 (AGP)

The Sims 2,

Ik heb een aantal uitbreidings pakketten geinstalleerd, maar.. toch ondanks dat de pc aan de minimale eisen van het systeem en ook deels aan de 'recommended' eisen.

Maar toch duurt het opstarten van het spel zo lang dat je koffie kan halen, brood kan smeren, en het brood ook nog is rustig kan op eten. Verder.. heb ik bijna geen processen aan. naja.. wat zou er nog meer uit kunnen dat zou kunnen zorgen dat het spel toch nog wat smoother loopt dan dit. het is nu dat als ik op start, eerst maar 5 min iets anders moet gaan doen, en dan moet je ook nog een huisje zien te laden.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? of dat het toch aan de videokaart ligt.. Zoja.. dan baal ik als een stekker dat alleen de videokaart het gamen belemmerd..

Groet,

Johan

hoe...... nee tuurlijk niet :P Zou dat het probleem kunnen zijn dan ? Ik heb namelijk meerdere games op de niet-zo-legale manier.. maar die werken perfect.

Laatst bewerkt:
hoe...... nee tuurlijk niet :P Zou dat het probleem kunnen zijn dan ? Ik heb namelijk meerdere games op de niet-zo-legale manier.. maar die werken perfect.

Nja ik denk dat de legale of ****** versie er niet veel mee te maken heeft, ik heb zelf ook alle niet orriginele uitbreidingen en het spel zelf en bijna het zelfde systeem, dus ik denk dat er iets mis is met je videokaart of met je computer dat ie te vol staat ofzo of dat hij erg sloom is. anders kijk je even op www.srtest.com en daar kan je dan een test doen of je pc er goed genoeg voor is.

Gr Marijn:)

Congratulations, your system passes the recommended requirements! You should have a great experience running this product.

Hmm.. Toch wel vreemd dat het heel erg schokkert (lagg'd)

Low settings geprobeert, echt alles op low maar toch schokkert het... :(

meschien draaien er te veeel programma's op de achtergrond ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan